Feedback Gå foråret i møde 2 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 20 Marts 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Gå foråret i møde 2

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. tika

    tika Forum prof

    tak for et dejligt event, dejligt man kan få løven og sneglen :)
     
  3. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Synes også det var et godt event med gode gevinster ;):)
     
  4. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jeg liker dette eventet, men jeg rekker ikke å bli ferdig! Jeg har fått løven og ranken, men mangler for mange av begge typer drops for å få sneglen før det stenges i dag. TIl tross for helg og påskefri, og jeg har jobbet iherdig, synes jeg. Mon tro om problemet var at jeg tok meg tid til å lage en påskepyntet farm...:music:. Den ga ikke flust med drops, akkurat.
    Jeg synes premiene er gode, bildet er fint og det er helt greit å hente litt fra låven til slike eventer.
    Jeg er ikke glad i mølleprodukter, og disse tok også fryktelig lang tid å lage synes jeg.
    Hilsen Tuppehøne.
     
  5. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Med lidt planlægning og lange afgrøder til nat + dag de sidste par dage lykkedes det at gennemføre alle 150 baner med gode devinster og til slut to nyere stalde - dejligt. Sød grafik og nemt hvis man havde hvad der skulle bruges i laden. Ellers var det heldigvis ikke så meget af hvert der skulle afleveres.
     
    xolenka, Letmatrosen og Tuppehøne synes godt om dette.
  6. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Positivt - mange små afleveringer med rare præmier, relativt hurtig mølletid, så det var overkommeligt at vente på at den blev klar.
    Negativt - for mange ø-planter/træer som endnu ikke var låst op.
     
    xolenka synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.