Gå efteråret i møde spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 1 November 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Gå efteråret i møde

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Jeg synes, det er sværere at få gule end røde blade, har andre samme erfaring?

3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Ja -trunte68 Det har jeg også - Derfor giver jeg mine naboer gule blade

benadk og trunte68 synes godt om denne.
  4. Hanne1964

Hanne1964 Avanceret

Det samme her :)

5. moster66

moster66 Forum-lærling

dropraten af blade er utrolig lav.... særlig de gule blade... meningen er vel, at man skal sidde og købe i dyre domme :(... for der forlanges et meget højt antal i leveringer i det sidste af opgaverne >:(>:(>:(

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden....

Hvad angår dropraten af henholdsvis røde og gule blade så er det ret logisk der er forskel på antallet...
    Dette vil være tydeligt hvis man slår vejen forbi FAQ og kigger nærmere på antal områder de hver især
    er muligt at få og ikke mindst hvor mange der skal bruges af hver.....

Der er i skrivende stund stadig 60 timer tilbage af eventet så det vil sige vi kun er halvvejs i eventet....
    jeg vil gætte på de fleste ser anerledes på det hvis de lige regner lidt på det.

Fortsat god fornøjelse med eventet :)

Hanne1964 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.