Fyrtårn oppgradering

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af Hallo, 6 Maj 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Hallo

    Hallo Forumnoob

    Hei.

    Har kjøpt oppgradering av fyrtårn for 25 låvegull. Har ikke fått noen oppgradering.
    Er det noe feil?

    Med hilsen
    Hallo1950
     
  2. MOD-Misling

    MOD-Misling Guest

    Hej Hallo1950,
    Den skulle meget gerne ligge i din inventarliste. DU skal kigge under blomstervasen, pyntegenstande.
    Hvis ikke du kan se den, skal du måske lige slette og tømme din cache. Du kan se hvordan det gøres ->HER<-

    Ellers må du lige vende tilbage
    :)
     
  3. Hallo

    Hallo Forumnoob

    Hei.
    Jeg får fremdeles ikke min oppgradering av Fyrtårn, som jeg ga 25 låvegull for.
    Ønsker dere en god helg.
    Hilsen Hallo1950.
     
  4. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Hejsa

    Jeg har tjekket din konto og kan se at din opgradering ligger i dit inventar og venter på du benytter den.
    Som MOD-Misling allerede har anbefalet dig, så bør du nok tømme din cache og slette cookies, hvis du fortsat
    ikke kan se din opgradering. Du kan eventuelt benytte linket fra MOD-Mislings indlæg, det vil fører dig til en ganske god
    guide til cache og cookies tømning/sletning.

    Jeg håber det hjælper dig videre.

    Mvh
    Pindgris
     
  5. Hallo

    Hallo Forumnoob

    Da har jeg fått min oppgradering på Fyrtårn. Tusen takk for hjelpen. Ha en god dag .
    Hilsen fra Hallo1950.