Fyld i sokken spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 13 December 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat om: Fyld i sokken

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama Teamet

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg beklager rigtig rigtig meget, men jeg er altså lidt rundforvirret over alle de event på en gang.
    Jeg kan finde FAQ for "Fyld i sokken" og FAQ opgaven i markedshallen for "Fortryllet vintetid".
    Jeg kan ikke finde FAQ for "Juleaften event".

Er der ikke en venlig MOD eller anden farmer der kan hjælpe mig????

3. MOD-Ara

Hej

Som beskrevet sidst i FAQ for Jule events support quest så begynder eventet Jule aften senere....

derfor er der endnu ingen FAQ for dette event...så tålmodighed tålmodighed

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Åh MOD det havde jeg helt overset, undskyld undskyld undskyld og tusind tak for hjælpen :)

5. Gina.

Gina. Forum-lærling

Hej - er jeg den eneste der ikke har fået glitterblomsten til eventet idag ?

6. Gina.

Gina. Forum-lærling

Hej.

Jeg har ikke fået nogle Glitterblomster jeg kan plante til eventet - er jeg den eneste ?

7. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Drillenissen har været på spil igen, den har fjernet i opgave 4 guld og diamant, så vi ikke kan se hvor mange glitterblomster vi skal lave :music:

Ps det er Markedshallen: Fortryllet vintertid

9. MOD-Ara

Hej ofeia

Kort svar Nej ingen drillenisse eller fejl fra MOD teamet - trin 4 har kun sølv opgave

ofeia synes godt om dette.
  10. MOD-Ara

Hej

Du er lige flyttet hertil da emneskift i tråde ikke er tilladt ifølge forumreglerne.

Som svar på dit spørgsmål vil jeg anbefale at du enten læser her i tråden eller læser
    FAQ for Jule events support quest som omhandler questen Fortryllet vintertid.

11. bramsen37

bramsen37 Forumnoob

hvordan får man glitterblomster nogen der kan hjælpe er ikke så god til det her forum

12. MOD-Ara

Hej

Vær sød at læse det svar det er givet på det spørgsmål både af anden bruger og af MOD her i tråden - eller alternativt læse i Event FAQ sektionen

13. bramsen37

bramsen37 Forumnoob

det har jeg prøvet og jeg kan ikke finde svar på det jeg spørger om

14. bramsen37

bramsen37 Forumnoob

hvis jeg forstår det korrekt kan 4-6 først laves juleaften ??

15. ofeia

ofeia Forum halvgud

16. MamasMood

MamasMood Kommende forfatter

Hvorfor kan man ikke tjene gaveæsker nok ved at dyrke eventplanter til at indløse gaveidéerne?
    Jeg har nu alle tulipanbåndene men ikke gaveæsker nok til at indløse sokkerne.
    MamasMood

17. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Svar til MamasMood. Det er nok alltid slik, at man ikke får nok drops av eventplanter alene. Vi har erfart at det lønner seg å sette ut alt som gir mye EP, da det ser ut til å gi mest drops. Vi bruker buff som gir mer EP, og kjæledyr og ranker som gir mer EP. Hvis man er flittig og høster ofte, kan man på den måten oppnå nok drops, selv om man ikke bruker ekte penger på spillet.
    Vennlig hilsen TUppehøne.

-natkat- synes godt om dette.
  18. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg bruger lange afgrøder om natten og eventplanter om dagen. Nelliker plejer at være gode. Også roser, men ved dette event virkede roser ikke rigtig med at få god opdampning. Når et event bliver annonceret, så prøv at regne baglæns fra hvornår du vil starte eventet. Så skal du have "lange" afgrøder klar. Jeg fik langt over 200 på den første høst efter eventstart.

-natkat- synes godt om dette.
  19. CORNELIUS75

CORNELIUS75 Avanceret

Til MamasMood, har du husket at løse opgaven i markedshallen? Den er hjælp til eventet og giver både eventplanter og julegaver

20. Farm4

Farm4 Forum-lærling

nedtælling til fortryllet vintertid er gået i gang men hvor er eventplanterne jeg har ikke nogen

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.