Fuldmåne

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af smiley006, 6 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. smiley006

smiley006 Aktiv forfatter

Ih, hvor ville det altså være dejligt hvis Fuldmåne kunne være i weekenden, bare en gang i mellem. Jeg får ikke ret meget ud af det, da jeg går på arbejde i dagtimerne.

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

For en gang skyld var der fuldmåne når der var fuldmåne, og sådan skal det jo være :)

-natkat- og Tuppehøne synes godt om denne.
  3. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

helt enig johnhan...

Men de måtte nu godt forlænge det til 48 timer :p

Greenmama62, -natkat-, Tuppehøne og 2 andre syntes godt om.
  4. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Helt enig.
    Jeg synes heller ikke man når ret meget på de 24 timer.

5. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg vil også gerne have forlænget fuldmåne-eventet til 48 timer.

natkat- synes godt om dette.
  6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg vil også gerne have det forlænget og gælde flere områder, ikke kun agerjorden.
    Det ville også være dejligt, hvis vi kunne handle med afgrøderne under fuldmåne-eventet.

natkat- og DrGreenthumb synes godt om denne.
  7. aaselarsen

aaselarsen Aktiv forfatter

jeg er helt enig med jer 24 timer er for lidt det kunne være rart med 48 det er jo ikke altid man kan være der når det starter, hilsen Aaselarsen

Greenmama62 og natkat- synes godt om denne.
  8. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Jeg synes at de kunne laget fullmåne runer. De snakker jo om at de vurderer flere runer siden flere spillere har flere stjerner enn det er runer. En rune som utvider det til 48timer og/eller en rune som gjør at man også kan spille fullmåne i den magiske skog.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.