Fuldmåne udvidelse/opdatering spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 17 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg har flyttet dit indlæg til den spørge/debattråd dit spørgsmål hører hjemme i ...
    og så vil jeg klart anbefale forum søge funktionen hvis trådens titel ikke er hint nok til hvor info om Helvedeshundehus kan findes ;)

    Ang de tilbud der dukker op kan vi ikke sige om de gentages.

    Fortsat god fornøjelse med spillet
     
  2. vildtsogaard

    vildtsogaard Afhængig

    Den kan du bygge i jacks shop :)
     
  3. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    er der nogen der ved hvor vi får den nye produktions stald fra til fuldmåne området
     
  4. Grønært

    Grønært Forum greve

    Den bygges i værkstedet i byen
     
  5. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    tak for info
     
    Grønært synes godt om dette.
  6. Evor

    Evor Forum-lærling

    vover pelsen, men er det korrekt set, at jeg umuligt at komme "videre" på fuldmåne pga., at jeg savner fuldmåne træer som kun kunne opnåes gennem mystiske stiklinger på fuldmåne?
    Er lige kommet tilbage i spillet efter flere år, men de træer spærrer også for andre ting efterfølgende
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Evor

    Velkommen tilbage...

    Mystiske fuldmåne stiklinge kan opnåes via enkelte quests i markedshallen
    og er også belønning i events fra tid til anden - så ikke helt umulige at komme i nærheden af.
    Desuden er der også enkelte Magiske kasser der indeholder ting fra Fuldmåne området.

    Held og lykke med din videre færd i spillet...