Fuldmåne udvidelse/opdatering spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 17 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Av av... Troede dette var tråden hvor man kunne spørge til ting man ikke helt havde fået fat i og hvor man kunne få en pænt og ordentligt svar og ikke et surt opstød...
     
    Husfrun, LeneMor, hjørring og 3 andre syntes godt om.
  2. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    ja, der må jeg sandelig give dig ret . har læst FAQ igennem flere gange og jeg finder ikke et svar på at måneskinsjorden er permanent eller noget. Vi er jo vant til at ting omkring fuldmånen er tidsbegrænsede og jeg synes dermed det er på sin plads at stille spørgsmålstegn ved om området nu virkeligt også er permanent.
    Jeg er i øjeblikket ved at flytte på genstande,men frygter lidt at det måske er en dum ide,hvis nu området lukker om lidt ?

    Og igen, det står ikke udtrykkeligt i FAQ.
    selvom man måske tror man er hævet over os andre og bedrevidende
     
    Husfrun, dahl62, trunte68 og 1 anden person synes godt om dette.
  3. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Hej Iamdjhjj
    Jeg prøvede at sende dig en ugle men det kunne jeg ikke... Så nu prøver jeg her og håber jeg ikke jeg får en advarsel...
    Efter lang tids søgen, hvor jeg prøvede med både Faq for spøgelsesslottet og meget andet så lykkedes det endelig da jeg kun skrev spøgelsesslot... Der står: Dette område er der altid adgang til... Håber det giver mening og hav en rigtig god aften
     
    xolenka, trunte68 og Hanne1964 synes godt om dette.
  4. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Hvis man læser den rigtige faq,så er slotområdet altid åbent, men den faq var ikke lige den man læste i forbindelse med eventet. Så den sure papegøje kunne have henvist hertil, istedet for at være bagklog og nedladende!
     
    Husfrun, dahl62, hjørring og 1 anden person synes godt om dette.
  5. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    ok mange tak for svar begge 2
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  6. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Er der en, der vil hjælpe mig ??
    Jeg kan kun finde Natskygge (træ/plante) i Slimpakken, der kan købes - Er det rigtigt, at den ikke kan købes i Jacks shop ???
    På forhånd tak for svar
     
  7. ChipogChap

    ChipogChap Junior ekspert

    Vi fik 10 natskygge planter, da fuldmåne området åbnede i går ;)
     
  8. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Mange Tak - jeg ser dem nu .... Har overset dem, da jeg næsten ikke var "på" Farmerama igår - Dejligt at jeg kan få hjælp af andre spillere :music:;);)
     
  9. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Der er ny udvidelse af Fuldmåne igen - jeg kan ikke forstå, at - UV - lys pære fabrik - ikke kan købes i Jacks shop. Skal den så købes for rigtige penge - eller hvad har jeg denne gang ikke forstået??
     
  10. MOD-Løve

    MOD-Løve Guest

    Hejsa.
    Jeg tror du skal forbi Jacks shop en gang til.
    Jeg kan med garanti, love at den er der ;)
    Et lille tip: Hold markøren over de forskellige items i shoppen, så finder du den nok.
    Problemet, med at kunne finde UV - lys pære fabrikken, er at oversættelserne, ikke helt er på plads, men et hint : UV = Blacklight :p

    Vh. MOD-Løve

    Lidt mere info tilføjet, så stalden kan findes
     
    Sidst redigeret: 23 Januar 2019
  11. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Ok - jeg har fundet - Montering med blackligt - troede ikke det var den, jeg søgte efter - Men tak for svaret og ulejligheden
     
  12. jesters_tear

    jesters_tear Forumnoob

    Ser man trenger skrekktomat for å kjøpe helveteshundhule i Jack's butikk. Hvordan/hvor kan jeg få tak stall for å produsere skrekktomat?
     
  13. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Skræktomatstald har været mulig at opnå i events den sidste tid.
    Har du ikke opnået at få fingrene i den i et af de events så fortvivl ikke....
    Tjek OA Fuldmåne pakke og FAQ for Fuldmåne....
    Helvedshundehus kan opnåes på anden vis.

    God dag :)
     
  14. plerik

    plerik Exceptional talent

    hej .
    hvordan får jeg fat i et sarkofagtræ . kan ikke finde det i Jack,s shop . eneste mulighed jeg har fundet er i kasserne ? .
     
  15. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Plerik

    Hvis du benytter forum søgefunktionen (vælg knappen "mere" og skriv sarkofagtræ, og søg i hele forum inkl underforum) så får du vist hvor på forum sarkofagtræ er nævnt og derved også svar på dit spørgsmål.

    Husk altid at FAQ sektionen indeholder megen nyttig info ...og forum søge funktionen er din livline ala "ring til en ven"

    God dag :)
     
  16. plerik

    plerik Exceptional talent

    ok havde søgt på sarkofagpære og det gav et helt andet resultat . og ja indeholder meget hvis at man får stavet rigtigt feks ellers kommer der intet frem . som jo desvære er et problem for nogle af os .
     
    johnhan og trunte68 synes godt om denne.
  17. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Plerik

    Når du spørger til hvordan du får sarkofagtræ svarer jeg på det....
    og finder jeg det meget underligt at du efter jeg har svaret,
    fortæller du havde søgt på sarkofagpære....det er en god ide
    at du søger med ordet på det du leder efter.....

    Hvad angår stavning så kan søgefunktionen jo ikke tage hensyn til de millioner af mulige stavemåder brugerne kan finde på at bruge....
    det er ganske enkelt søger man noget så skriver man ordet på det man søger info om...stavemåden kan findes i spillet så alle kan bruge forum søge funktionen....hvis de vil.

    Det er faktisk for at hjælpe jer brugere vi i teamet bruger mange timer hver eneste dag/uge/måned/år
    i forsøget på at holde FAQ sektionen opdateret....og ja ikke alt er opdateret,
    men det handler om mangel på hænder i teamet ikke vilje.

    God dag
     
  18. johnhan

    johnhan Forum analytiker

  19. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    Til info får jeg masser af hits ved søg på sarkofagpære...mon ikke det handler om at bruge søgefunktionen korrekt
    som beskrevet mange gange gennem tiden ;)

    Yderligere indlæg om søgefunktionen bedes oprettes i ny tråd andet sted på forum
    da denne tråd ikke handler om søgefunktionen men Fuldmåne udvidelse/opdatering!
     
  20. Iamdjhjj

    Iamdjhjj Avanceret

    ved ikke helt om dette er det rigtige sted at spørge, men prøver.
    kommer helvedeshundehuset til salg igen ?