Fuldmåne spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 22 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Feedback: Jeg krydser fingre for, at alle fremtidige fuldmånevents vil løbe over et par dage! :) Er vild med det nye slimmonster - det er nuttet! Det nye træ er også virkelig flot! :inlove:

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Takk for svar.:) Da er min nye feedback at jeg synes ranken og buffs for fullmåneplanter (og -trær og -staller) også burde gjelde eventplanter under fullmånenatt. Jeg har, fordi jeg ikke forsto bedre,:cry: brukt buffs som vanlig på fullmåneområdet, og det var altså bortkastet ettersom jeg kun har dyrket eventplanter. Men jeg synes likevel, som tidligere formidlet, et godt event. HIlsen Tuppehøne.

nicorette synes godt om dette.
  3. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg synes igen at det har været sløj med opdampning, og når nok ikke at blive færdig. Generelt føler jeg kvoten er blevet lavere.
    Angående buff på fuldmåneområdet er det så nyt at det ikke virker ved event planter? Jeg har også brugt buff hver dag ligesom jeg altid gør. Hvis det er nyt ville det have været rart med tydelig information.

DrGreenthumb og benadk synes godt om denne.
  4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Et ret kedeligt event efter min mening. Der mangler planter med gode ep som kunne sættes over om natten, så jeg blev nød til at så eventplanter for at få månemaddiker i hus. Desuden kan jeg ikke forstå at jeg ikke kan bruge supermarker på området, de havde været gode til natten.
    At kalde eventet - Sværhedsgrad: Let -, den burde have været svær, jeg er lige blevet færdig og havde det været let så havde jeg været færdig for mindst 2 dage siden.
    Præmierne var heller ikke noget at råbe hurra for.
    Det ville også være dejligt hvis jeg under fuldmåneeventer kunne sælge/købe fuldmåne ting.
    Ved nærmere eftertanke skulle jeg nok hellere have sprunget dette event over.

benadk synes godt om dette.
  5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Kehlet

Ingen har sagt buffs ikke virker på fuldmåne området - det jeg har svaret på er, at buffs der virker på fuldmåneafgrøder
    ikke virker på eventafgrøder.
    Bruger man f.eks ep buffs som f.eks rosenmarmelade eller gulerod-æble-chutney så virker de helt som altid.
    Det samme gælder jo buffs beregnet på stalde ikke gælde på produktioner og omvendt......

Hej ofeia

Som svaret så mange gange før her på forum så er sværhedsgraden sat efter en kombination af events varighed,
    hvor kompleks det er osv. Dette event er ganske simpelt, eventafgrøder, drop item og en event quest.
    Hvad angår dine punkter om komfortmarker, køb/salg af fuldmåneprodukter osv. så kan jeg kun henvise til at man sætter sig ind i hvordan fuldmåne fungerer og hvad vilkårene er for fuldmåneområdet ved at læse den grundlæggende FAQ for Fuldmåne.
    Disse vilkår skal du ikke regne med ændres fordi der kører et event.

6. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

HVIS der havde været nogle ændringer, så HAVDE vi naturligvis som ALTID, givet TYDELIG information.

Mvh
    Pindgris

7. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Jeg synes at det er svært at nå noget i fuldmåneeventet, når det starter og slutter som denne gang. Hvis man skal arbejde, har man ikke mange timer at gøre med. Så når det bliver afholdt på hverdage, vil jeg mene at det skulle hedde kl.18 til kl.18

V.H Greenmama62

8. Stenagergaard

Stenagergaard Forum-lærling

Måske et lidt dumt spørgsmål, men virker de skumle værksteder (f.eks. gedeværksted) kun på "fuldmåne spillefeltet"? Eller kan de bruges på den almindelige agerjord når fuldmåneeventen er overstået?

9. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

De virker på alle fastlands områder, men vær opmærksom på hvad de giver i udbytte:D

10. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Stenagergaard

Skumle værksteder (gyser stalde/produktionsstalde) kan ikke placeres på
    alle fastlandsområder - kun på Agerjorden, Vildmarken og Skovlysningen.

Du kan læse om dem i FAQ for Fuldmåne i event FAQ sektionen :)

11. lotus

lotus Kommende forfatter

Dejligt med flere dage til fuldmåne, bare lidt ærgerligt at der var 2 event på samme tid, så buff blev et valg/fravalg.

Bruger: farmerspil
    Id 31221116

12. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

dejligt med flere dage til fuldmåne, men det er efterhånden også nødvendigt hvis man skal nå noget

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.