Fuldmåne spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 22 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Gleder meg over at vi har fått et nytt område, og flott at fullmånenatten varer så lenge.:D
    Men ifølge FAQ kan vi ikke bruke komfort marker på det nye fullmåneområdet :cry:. Det er litt nedtur, da! Forstår ikke hvorfor, jeg for min del bruker jo mer PF hvis jeg har komfort marker, og det tipper jeg at flere gjør.
     
  2. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Øh - du kan da ikke bruge PF (PowerFoder) på markerne.
    Mon ikke du mener SG (SuperGødning) ?
    Men ja, ellers synes jeg du har ret mht komfortmarker / bekvemmelighedsmarker.
     
  3. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Ja, selvsagt :oops:. (Sånn går det når jeg skal prøve å late som jeg kan skrive dansk, da blander jeg sammen).
     
  4. jensen3661

    jensen3661 Forum indbygger

    Herligt med så megen plads og så samtidig at der kører event. Mange vil vist nødigt undvære agerjorden på nuværende tidspunkt.
     
  5. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Riktig flott arbeid!
    Kult at vi får en egen halloween mark til og dyrke på.
    FANTASTISK EVENT! :D
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej jensen3661 og kroken

    Jeres indlæg er flyttet hertil da de handler om fuldmåne og ikke Halloween kalenderen - Husk at placere indlæg i rette tråde;)

    fortsat god dag
     
  7. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    er det rigtigt at man ikke kan bruger agerjorden til fuldmåneafgrøder mere
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Ja med indførelsen af det nye selvstændige fuldmåneområde er agerjorden ikke længere en del af fuldmåne event.
    Læs evt. den nye opdterede FAQ for Fuldmåne som du kan finde i event FAQ sektionen
     
  9. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Takker. Jeg er rigtig glad for det, slipper for en masse tryk.
    Graffikken er også ret fed, især Jack som bærer min favoritfarve, samt jernhegnet rund om det hele, lidt uhygge er der da over området.
    De nye opgaver er også mega velkommen her, tak for dem også.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  10. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Ups glemte da helt at få de nye planter med i rosen, de er fantasifulde, godt lavet.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  11. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Spørsmål: I FAQ for Fuldmåne event står det, i avsnitt for Fuldmåne træer, at det finnes Tenkakel pil (skal det være Tentakel pil, mon tro?). Kan dette være det som på norsk heter Tentakel selje og som selges i Jacks shop?
    Både i Jacks shop og i FAQ står det at dette treet gir 120 EP. Jeg lurer på om det også gir selje-tentakkel, som skal leveres i den nye oppgaven Fullmåne-metall?
    Hvis ja, da burde det opplyses om det i FAQ og når du holder musepekeren over ikonet i Jacks shop.
    Hvis nei, da lurer jeg på hvor jeg ellers får tak i selje-tentakkel.
    (Håper MODs forstår de norske spill-ordene, da jeg denne gang ikke byttet til dansk side for å finne de danske ordene).
    Godt gys, alle sammen. Blir herlig med lang tid til å dyrke fullmåneplanter :).
    Vennlig hilsen Tuppehøne.
     
  12. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Tuppehøne

    For at tage det punkt for punkt....
    • jep der havde sneget sig en stavefejl ind i FAQ - det hedder på dansk Tentakel pil beklager
    • Ja det er det der på norsk hedder Tentakel selje og kan fåes i Jack´s shop
    • Ja træet giver pil tentakel / selje-tentakel
    • Oplysningen om udbytte af på dansk pil tentakel er tilføjet FAQ
    • info om udbytte pil tentakel / selje tentakel findes allerede i tooltip - se billede herunder
    [​IMG]
    Det går helt fint og ellers benytter vi os også af at kunne logge ind på spillet i norsk udgave ;)

    Fortsat uhyggelig weekend :p
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
  13. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Tak for al jeres feedback det er nu sendt videre :)
    Fortsæt endelig med at skrive jeres tanker om
    alt det nye spændende fuldmåne indhold​
     
  14. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg kan se vi nu kan lave dyr, men jeg kan ikke se der er en gruppe i laden der hedder fuldmånedyr, er det de samme dyr som almindelige dyr?
     
  15. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej
    Hvis du tænker på de stalde der er i FAQ for fuldmåne event, så er det fordi staldene "købes" i Jack's shop for fuldmåne afgrøder, men de placeres og bruges på de øvrige områder.

    Om der kommer specielle fuldmåne-stalde har vi ingen melding om.

    Hvis det ikke var dette du spurgte ind til, må du lige uddybe dit spørgsmål.
     
  16. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Det var svar nok, takker.
     
  17. Narhatt

    Narhatt Aktiv forfatter

    Er det meningen at der IKKE kan lægges bekvemmeligheds marker i det nye fuldmåne område :(
     
  18. tjocker

    tjocker Forum general

    Hej Narhatt. Ifølge FAQ for fuldmåne event kan komfort marker ikke benyttes på fuldmåne området.
     
  19. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Narhatt

    Dette hører ikke hjemme i fejlmelding af høsthjælper funktioner på fuldmåneområdet og er derfor flyttet hertil hvor spørgsmål til fuldmåne hører hjemme.....

    Jeg kan anbefale at læse FAQ for Fuldmåne som tjocker også henviser til
     
  20. smiley006

    smiley006 Aktiv forfatter

    Er der nogen der ved, hvad der sker med de fuldmåne afgrøder som står på marken når tiden udløber i morgen?
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.