Fuldmåne spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 22 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    I FAQ for Fuldmåne er der skema over opgaven Rædsels shopping, under vises belønninger - også ranken hvorpå du kan se de 5 items der skal bruges. Et andet indlæg i FAQ for Fuldmåne viser items fra Jack´shop hvor du kan se hvad de forskellige items kræver af fuldmåneafgrøder
     
  2. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Mange tak for det :)

    MOD-Ara, hvis du mener man skulle kunne se på billedet af ranken hvilke items det gælder, så overgår det altså mine evner ;)
     
    ofeia synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej johnhan

    Er det et generelt problem med ranke billeder i FAQs eller kun for denne ene ranke?
     
  4. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Billederne er da OK, men navne på items ville da gøre det meget nemmere set fra min side.
     
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej johnhan

    Navnene på items kan ses andet sted i FAQ for Fuldmåne.
    Er der problemer med det ene billede ift. at se hvilke items der er på ranken kan billedet evt. skiftes ud, men der ændres ikke i selve måden ranke oplysninger sættes i FAQs.
     
  6. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Hvis man ser på ranke billederne og leder i jacks shop oversigten over items, så kan man vist godt finde de rigtige, men der er jo en risiko man ser forkert og går efter en der ikke kan bruges til ranken.

    Syntes bare det ville være bedre hvis navnene stod ved ranken en gang for alle, i stadet for at millioner af spillere (eller hvor mange der nu er...) skal lede efter dem i FAQ oversigten.
     
  7. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Hvis du holder musepekeren over hvert av bildene i ranken kommer det opp navnet. Tooltips, regner jeg med. Prøv om det hjelper. vennlig hilsen Tuppehøne.
     
  8. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Tak for den forlængede spilletid, det var dejligt.
    Synes bare ikke det skal lægge så tæt op til et andet event, da jeg ikke har mulighed for udnytte det helt, da jeg ikke vil sætte flere fuldmåneafgrøder over da jeg skal sætte nelliker til event-start i morgen.
     
  9. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Feedback: Enig med ofeia, det er deilig med lenger spilletid for fullmåne. Har fått utnyttet den godt, synes jeg. :).
     
  10. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej Farmere,

    vi har sendt kommentarerne videre til Tyskland, og tråden lukkes til næste fuldmåne event.
     
  11. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    hej farmere

    tråden er igen åben efter dagens for tidlige afsløring af nyt fuldmåne område​
     
  12. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg er spændt på hvad det nye område indeholder, vil gerne sige tak for det for det er virkelig tiltrængt her på farmen.
     
    natkat1 synes godt om dette.
  13. tika

    tika Forum prof

    jeg vil også gerne sige tak for et nyt fuldmåne område :D
     
  14. Sarvand

    Sarvand Junior ekspert

    Først tenkte jeg hurra!

    MEN dette betyr vel at man ikke kan bruke det velkjente trikset med å plante grøssvekst like før fullmåneslutt og høste de inn etter det har slutteto_O
     
  15. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    I god tid inden Fuldmåne området skal i brug vil der komme en FAQ der sikkert vil besvare mange af de spørgsmål der måtte opstå. Indtil da kan vi desværre ikke sige noget.

    Fortsat god aften :)
     
  16. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    hvor er det nye fuldmåne område, og ja jeg ved godt at synet kunne være bedre;)
     
  17. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Du finder det på farmerkortet nederst til højre for skovlysningen.
    Der er gitter om.
     
  18. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    ja det lille sted havde jeg ikke set, men tak for info
     
  19. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Øjjjj - spændende med et fuldmåne-event på hele 10 dage (23/10-3/11)
    - og spændende med et spritnyt fuldmåneområde.
    :D
     
  20. zaritza

    zaritza Junior ekspert

    Jeg mener at jeg idag læste at det man ikke får høstet inden slut, vil man kunne høste næste gang der er fuldmåne
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.