Fuldmåne spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 22 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Nu hedder det jo fuldmåne event så skal det jo være når der er fuldmåne, hvordan der kan være 2 meninger om det forstår jeg ikke. Ellers kan BP jo bare vælge at kalde det for f.eks special event eller hvad ved jeg, og så kan det forgå når som helst.
     
  2. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Fuldmånevent skal følge fuldmåne. Det har der tidligere været skrevet en hel del om at det er et ønske fra mange farmere.
    Denne gang falder fuldmånen sammen med et påskeevent der naturligvis skal ligge i påsken.
    Så mon ikke vi kan klare begge dele, jeg tror tiden til at kunne nå eventafgrøderne er afpasset til at vi kan lave begge events, ellers må vi jo prioritere.
    ;)
     
    Greenmama62, meba091 og Fr-jensen synes godt om dette.
  3. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Påskeeventet og fullmånenatten vil som regel komme samtidig, ettersom påsken tidsbestemmes ut fra månens faser: Første påskedag er første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn. Sånn er det. Og som kehlet påpeker: dette har vi diskutert før og svært mange brukere av forumet mener at fullmånenatten må være når det er fullmåne. Jeg ser alltid frem til fullmånenatt på farmerama, og lar ingen eventer komme i veien for den. Nå mangler jeg bare noen beinbusker , så er ranken min ;) . Gode grøss ønskes dere fra Tuppehøne.
     
  4. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Jeg finner ikke info i FAQ eller i butikken hvor store hver av items er? Jeg skal fylle opp en ranke med items fra Jacks shop, og det er bestemte størrelser som kreves. Det går an å se det sånn omtrent, men det er fort gjort å ta feil, så jeg skulle ønske det sto 1x1, 1x2 og 2x2.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.
     
  5. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    :oops: oi og ups. nå da jeg har åpnet ranken (hurra!) ser jeg at det er bestemte items som skal brukes, så da løser det seg for denne gang. Men likevel synes jeg det kunne være greit at det står mer presist hvor store de er. ;)
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Tuppehøne

    Når jeg får et ledigt øjeblik vil jeg sørge for at få tilføjet størrelse på items i Fuldmåne FAQ :)
     
    loba10 og Tuppehøne synes godt om denne.
  7. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Tak det vil jeg også blive glad for
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Så er item størrelse tilføjet FAQ for Fuldmåne event - Håber det hjælper :)
     
    Tuppehøne, loba10 og ofeia synes godt om dette.
  9. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    takk :D
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Så er tråden åben igen og kan benyttes både
    til alm fuldmåne event + det specielle fuldmåne evnt maj 2015

    God fornøjelse

    Farmerama teamet​
     
  11. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Det kunne da være dejligt, at kende gro tiden på dukkeøjne og blækspruttesvamp
     
  12. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    De er skam tilføjet i skemaet over fuldmåneafgrøder i FAQ for fuldmåne event
    :)
     
  13. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg beklager altså rigtig meget, men jeg kan altså ikke finde dem, uanset hvad jeg søger på.
    Så et link eller oplysninger om det vil jeg blive rigtig glad for.
     
  14. zaritza

    zaritza Junior ekspert

  15. ofeia

    ofeia Forum halvgud

  16. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Alle event og mini event OA her på DA/NO forum har link til de tilhørende FAQs så det skulle ikke være et problem at finde info ;)

    Desuden står der i OA at FAQ er opdateret.....
     
  17. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Herlig med lang fullmånenatt :D. Bra at den nye oppgaven er kommet for å bli, for jeg har noen andre oppgaver jeg vil fullføre først, som for eksempel å få fylt opp ranken med items fra Jacs shop.
     
  18. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    1.00.000.000 tak for de extra timer til fuldmåne event denne gang... ved ikke hvor mange gange jeg kan køre i den samme rille, men mere af det tak :D
    Osse selvom det blot er alm. fuldmåne... for det er altså svært at nå noget som helst, føles det som, når der kun er 24 timer i alt. Man skal jo både sove, tage sig af familie og venner + hjem og dyr, og passe sit arbejde.

    Men ellers syns jeg godt om den idé med at give de små flagermus gaver/foder... det skal nok blive godt :)

    Kunne man håbe på en mark mere at dyrke på måske :p
     
    Tuppehøne, LeneMor og -natkat- synes godt om dette.
  19. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Et klip fra >>Event annonceringer<<

    et specielt fuldmåne event....

    [​IMG]

    som findes via eventsymbolet på eventuret

    [​IMG]

    En smule vildledende, af overstående billed... :(
    Blev helt glad, da jeg troede det kunne dreje sig om 10 dages fuldmåne event
    Men sådan skulle det ikke være.. :cry: -.-
     
  20. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Som altid står der både i OA og først i FAQ hvor længe eventet varer og sidst i FAQ at vi tager forbehold for grafiske fejl da de screenshots vi tager er fra test. Så der kan kun igen opfordres til at der læses hvad der står ;)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.