Fuldmåne spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 22 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Uff ikke sjovt - men fortvivl ikke......fuldmåne afgrøder bliver som event afgrøder suppleret op hvis beholdningen går i 0
    Dog kan jeg ikke huske om det først er ved næste Fuldmåne event....men mon ikke du kan finde den oplysning i FAQ for Fuldmåne :)

Fortsat god dag

2. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Hej Tuppehøne

Babysitter eventet er for farmere i level 61 og op. Jeg synes, at det er helt fint, at der også sker noget for farmere i level 0-60. For højt level farmere er det så et valg, om man vil prøve at sætte avlshoteller mm på de øvrige marker og deltage i fuldmånenatten eller springe fulmånen over denne gang...

God høst fra
    ChipogChap

Tuppehøne synes godt om dette.
  3. kehlet

kehlet Forum hertug

Kommer en Fuldmåne afgrøde beholdning på 0 vil man ved næste Fuldmåne event få en ny start portion. (uddrag fra faq)

4. meba091

meba091 Forum prof

hej i tråden :)

Jeg har i dag fået 5 nye heksekande efter at have sået dem allesammen, så jeg tror såmænd ikke du behøver vente så længe Xolenka

5. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det hele ville hjælpe hvis der var fuldmåne event når der er fuldmåne (er det ikke også meningen??), tidspunktet er vist kendt hundredvis af år i forvejen. Så må de planlægge events udenom, det skulle vist ikke så svært...

Tuppehøne synes godt om dette.
  6. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

I starten holdte de sig da osse til månes fase gjorde de ikke? Det mener jeg faktisk osse de har forsøgt at gøre så meget som muligt.
    Men hvis de kunne få det passet ind med selve fuldmånen, jamen GUF xD... hvor herlig en idé du fik der johanan
    :inlove:

7. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Øh - jeg mener da hele tiden, det har været meldt ud, at det er planen at fuldmåneeventsene skal falde sådan ca. på de tidspunkter, hvor der er fuldmåne IRL. Det har da også passet "rimeligt", dog med nogle dages svingninger. Denne måned er det dog noget forsinket, da der var fuldmåne den 5. januar, så det ville have været smart, hvis fuldmåneeventet havde været afviklet før avlseventet startede.

8. kehlet

kehlet Forum hertug

Vi har fået forringet vores muligeder for at lave gyserafgrøder. I starten af spillet var der kun 5 afgrøder hvoraf den laveste er på kun 10 minutter. Efterhånden er vi oppe på 15 forskellige afgrøder, der også alle tager længere tid, hvilket gør at i antal kan vi lave langt færre.
    Derudover er der kommet flere opgaver samt boost i håndværkerkvarteret hvor, der også skal bruges måneafgrøder.

Synes det er dejligt at man ikke bare kan købe sig til afgrøder/opgaver men vil gerne have tiden for mulighed for at dyrke ændret til det dobbelte. Antal afgrøder er steget til det tredobbelte og så har jeg slet ikke regnet på tidsforbruget.

Kan ellers godt lide eventet med fuldmåne, da man skal prioritere, meeen efterhånden er det lidt (for) tungt at få tingene færdige.

-natkat-, KarinaN., loba10 og 6 andre syntes godt om.
  9. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg er meget enig med dig i ovenstående kehlet :)

-natkat- og Tuppehøne synes godt om denne.
  10. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Jeg kan også kun tilslutte mig kehlet, super ide med 48 timer:D

-natkat- og Tuppehøne synes godt om denne.
  11. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Jeg synes kehlet har gode argumenter for at det er på tide å gjøre noe med fullmånenatten slik at vi kan rekke mer. Det var svært bra den gang da vi fikk en lengre fullmånenatt. En annen mulighet er jo å åpne for fullmånenatt på hele gården, altså på enga og i skogen også, evt Bahamerama, for den del.
    Mvh Tuppehøne.

-natkat- synes godt om dette.
  12. -proxy-

-proxy- Aktiv forfatter

Din ide er ok. Meeen som det sker i øjeblikket hvor der kører "rigtig" event samtidig er vi mere låst med hensyn til hvilke opgaver vi ønsker. Derimod som det er i øjeblikket hvor kun hovedmarken kan benyttes, har vi stadig de andre marker til evt. event.
    ;)

13. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg er helt enig.. har selv flere gange kommeteret på, at fuldmåne event burde køre 48 timer gerne.... men som et alternativ kunne man jo tage et extra område med...
    Syntes bare der er for mange afgrøder nu, og for lidt tid i forhold til hvad der kan nåes.

-natkat- synes godt om dette.
  14. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

Jeg må indrømme jeg er temmelig uenig med de fleste af jer, for syntes det er lækkert der er en ting der er hen over længere tid, jeg har løst næsten alle opgaverne ( mangler samlet 3 delopgaver til den sidste gyser markedshals opgave vi har fået ) og har 10+ af alle gyser staldene samt opskifterne og alle de gyser ranker samt det der skal i dem ... indrømmet jeg har spillet længe, og jeg kører som regel med 1x1 marker og gæk når der er gysernat ... men jeg syntes det er FEDT med noget der ikke lige løses med det samme ... i samme stil som vi har med avls opgaverne som jeg langt fra er færdig med .... ( mangler stadig noget af gøge avlen og mangler de sidste trin i samtlige af de øvrige avls opgaver ) ... takker tværtimod BP for at give os nogen opgaver til højlevel spillere.

15. ofeia

ofeia Forum halvgud

Protest over 2 event som begge bruger marker. :mad:
    Kan jeg få fuldmåne eventet flyttet? :D

LeneMor og Fr-jensen synes godt om denne.
  16. tjocker

tjocker Forum general

:(Jeg synes også det er dumt at lægge et påskeevent og et fuldmåneevent på samme tid når begge events skal bruge agerjorden til afgrøder. Hvorfor lægger Bp dog ikke fuldmåne efter påske. Efter påske er der ifølge vores kalender stiklinger så der ville det passe bedre sammen... Det burde ikke være så svært Bp:D.

LeneMor, Fr-jensen og loba10 synes godt om dette.
  17. MOD-Ara

Hej ofeia og tjocker

I er lige flyttet hertil tråden om fuldmåne......

Der er mange meninger om hvornår Fuldmåne event skal placeres og hvornår det ikke skal placeres.
    Ifm. Påske eventet så kan Vildmark, Skovlysning og Bahamarama bruges til eventafgrøder hvis man ønsker at bruge Agerjorden under Fuldmåne........så der skulle være rig mulighed for at deltage i begge dele og ellers vender Fuldmåne jo tilbage ;)

kehlet, Greenmama62 og meba091 synes godt om dette.
  18. tjocker

tjocker Forum general

MOD-Ara:). Du har da ret i at man stadig kan bruge agerjorden eller springe fuldmåne event over men hvorfor kan Bp ikke bare lave dette event efter påske. Da fuldmåne normalt kun er 24 timer passer det bedre samtidig med stiklinger. Så ville man ikke behøve at skulle vælge mellem 2 events.

LeneMor synes godt om dette.
  19. MOD-Ara

Som jeg tidligere har svaret er der delte meninger om hvornår Fuldmåne event skal placeres....nogle mener når det faktisk er fuldmåne, andre som du selv når det passer ind i Farmerama kalenderen......denne gang tror jeg faktisk vi rammer den rigtige fuldmåne hvis ikke jeg tager meget fejl :)

Ligegyldigt hvor meget BP prøver så kan alle ikke gøres tilfredse ;)

Fortsat god påske

20. tjocker

tjocker Forum general

Ok - tak for svar MOD-Ara ;) forsat god påske.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.