Fuldmåne problemer/fejl

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 4 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Først havde jeg problemer med gravskallen, den var forsvundet efter jeg havde anvendt den, F5 og sletning af cache/cookies hjalp ikke, lidt senere var der så alligevel.

    Jeg har også anvendt en gyserbuket, men afgrøderne bliver ikke de 20% hurtigere. Sort flagermus blomst skulle vare 3t26m (med vand/gødning) efter det jeg har nedskrevet, men de varer de 4t19m som normalt.

    Jeg får stress...
     
  2. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    har du husket at indtage gyserbuketten inden du plantede afgrøderne ?
     
  3. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Ja jeg anvendte dem endda før eventet startede for ikke at glemme det. Ca. kl. 14:40.
     
  4. meba091

    meba091 Forum prof

    hmm jeg synes nu heller ikke min afgrøde blev forkortet med 20% og jeg havde spist buketten inden :(

    Har sået gravskal (4 timer) og den kom med vand ned på 3 timer og 11 min.
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Min mor har lige anvendt en gravskal, den er heller ikke blevet aktiveret. Måske den kommer senere som min gjorde...
     
  6. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Nå OA siger at der er problemer hvis man først har aktiveret Halloween ranken før håndværkene, de arbejder på det..........
     
  7. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    HTTP 500 intern serverfejl
     
  8. smiley72

    smiley72 Forum-lærling

    har ikke aktiveret ranken..men alligevel virker gyserbuketten ikke...men vi må jo bare vente .....
     
  9. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Min mor blev også smidt af for noget siden og kan heller ikke logge ind igen.

    Er der nogen der kan bekræfte at der, igen, er log in problemer?
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej johnhan

    Jeg har brug for lidt flere oplysninger.......kan du prøve at beskrive hvad der sker når du forsøger at logge ind....f.eks kommer du ind men har hvid skærm, kan du slet ikke logge ind? osv.

    Går ud fra der er forsøgt med alle de sædvanlige råd med at slette cache og cookies samt Flash cache mm ;)
     
  11. MiniJohnDK

    MiniJohnDK Forumnoob

  12. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen...

    Tak for info...jeg vil forsøge at finde mere info og vender tilbage så snart jeg ved noget ....
     
  13. wilcodk

    wilcodk Forum-lærling

    Hej

    Jeg bliver smidt af med besked om at der er opstået en forbindelsesfejl, når jeg forsøger at høste med høsthjælpermaskinen.

    Bliver så logget ud og kan logge ind igen.

    Wilco
     
  14. nej-nej

    nej-nej Forumnoob

    kan ikke høste på hoved marken men kan godt på de andre marker
     
  15. *pixie*

    *pixie* Forum-lærling

    Gyserbuketten virker heller ikke her. Jeg har heller ikke aktiveret ranken endnu
     
  16. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa,

    Vi vil rigtigt gerne rapportere jeres fejl videre - men har brug for lidt flere oplysninger.
    Browser ?
    Flash version ?
    Bruger ID ?
     
  17. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    det skete også for mig, loggede ind igen, og problemet var løst ... husker du evt at gå ind i gyser området først?
     
  18. pauseklovn

    pauseklovn Forumnoob

    Bruger Chrome id 8909304 og det er kun hovedmarken det er galt med, har lige høstet de andre marker uden problemer
     
  19. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    min høstmaskine virker ikke på måneskind marken men ellers på de andre marker og jeg får osse en side op hvor der står forbindelses fejl bagefter bliver jeg smidt af og det har været sådan i over en time nu jeg kan ikke høste min nymåne og gør jeg det manuelt ser det ud til det virker men alle afgrøderne er der igen og igen
     
  20. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    Som der kan læses i OA Tekniske annonceringer så arbejdes der ihærdigt på at løse problemerne og vi beder om lidt tålmodighed mens vi forsøger at få informationer til jer ;)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.