Feedback Fuld fart fremad feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 24 April 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Fuld fart fremad
    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. tika

tika Forum prof

et sjovt event lidt hård når der er et anden event igang på samme tid, men dejligt at man så kan vælge at lave den ene event afgrøde på fastlandet og den anden på øen.:) nogle gode gevinster er der også

-natkat- synes godt om dette.
  3. Farmerkent

Farmerkent Kommende forfatter

Det virker lidt mærkeligt, at man ikke kan åbne den med ranken, når man har ryddet sig frem til den, men skal åbne andre fabrikker først før man kan åbne den.

To events og fuldmånenat på en gang.. i må da tro folk kun lever for at være i gang på farmen.

-natkat- synes godt om dette.
  4. kehlet

kehlet Forum hertug

Et fint lille event. I starten fandt jeg det meget rodet, kunne ikke finde noget system og heller ikke knække koden til fabrikkerne, synes heller ikke der kom drops og da der samtidig var flere events i gang var jeg lige ved at opgive
    Men nu har jeg gennemført de fine tog. En god detalje er at man ikke behøver lave opgaven helt færdig og alligevel opnå ranken.

BenteAndreasen synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.