Frappé óle event 2017 feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 22 November 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Frappé óle event 2017

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. kehlet

kehlet Forum hertug

Hyggeligt event. Rart at have ingeniører til at planlægge forløbet. Prøvede i første omgang selv, men ville gerne have alle ekstragevinsterne, så godt med hjælp i baghånden.
    Grafikken var meget sød især var jeg vild med de søde mælkekøer. Havde dog problemer med det tekniske når jeg skulle flytte til de høje opgaver og igen når jeg skulle til start. Pilene ville ikke aktiveres.
    Jeg kunne godt have brugt en oversigt over hvor mange mønter jeg havde optjent inde på selve spilsiden. Der plejer at være mange flere oplysninger så det ikke er nødvendigt at bladre.
    Dejligt med så meget forskelligt i butikken.

BenteAndreasen synes godt om dette.
  3. tika

tika Forum prof

sjovt event, dejligt med hjælp som ikke kostede noget:) grafikken var god. gode gevinsterne, mangle lidt at man kunne se hvor mange stjernemønter man have,uden man skulle ind i butikken.
    tak:)

4. hveps

hveps Avanceret

Rigtigt sjovt event, Spillet med rørene er rigtigt godt. Jeg går mest efter mønter så jeg kan få ranken, så må vi se om det kan blive til mere. Igen synes jeg at valgfriheden, både i butikken og med gevinsterne i milkshakespillet, er super.

5. Hanne1964

Hanne1964 Avanceret

Et rigtig hyggeligt event. Rigtig sjov udfordring med bygning af rørsystem. Fine gevinster og flot grafik.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.