forvirring vedr. nye baharama stiklinger "maldiverne"

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af theosen, 22 Maj 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. theosen

    theosen Aktiv forfatter

    under event annonceringer hedder det nye "ø" træ tornet corosoltræ ... men under uret, når man klikker på de nye ø stiklinger, så hedder det nye ø træ Annona.... det samme vises på nyhedsoversigten ???
    undrer mig meget... annona træet har jo eksisteret i lang tid på bahamarama... køber ikke stiklinger før jeg ved hvad det nye træ hedder... for gider ikke stiklinger som jeg i forvejen har og hvis der i realiteten slet ikke er nyt træ til øen...
     
    benadk synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej
    Lyder som om du ikke har læst noten i OA ifm info om det nye træ ;)
    Der er tale om et nyt træ, dog har oversætterne givet det samme navn som et tidligere træ. Denne fejl har jeg rapporteret ifm test. Det gamle Annona træ og det nye Annonatræ (fra 27/5 korrekt Tornet corosoltræ) er 2 forskellige træer.
    Fejlrettelse kunne ikke nå at komme med pga fridagene, men vil komme i næste uge - Læs evt >OA<
    Held og lykke i forsøget på at få det nye træ :)

    23/5 svar uddybet
     
    Sidst redigeret: 23 Maj 2020
  3. benadk

    benadk Kommende forfatter

    Jeg har købt mange træer plus 1 pakke og der mangler "corosoltræ"
    Tornet corosoltræ
    (obs. under tilbud fejl i navn i spillet-
    ovenstående er korrekt - rettes 27/5)
    benadk Id: 52111408
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Som du selv har citeret fra OA så er der fejl i spillet ifm navnet (nu Anonnatræ - efter 27/5 korrekt Tornet corosoltræ)

    Så mon ikke du har fået det træ du skal have - ellers er jeg ret sikker på der ville have været mange klager hvis der var en fejl ;)
     
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Som det kan læses >her< er rettelse nu lavet så tråden lukkes
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.