Fortsættelse af stiklinge snakken...

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Bifido, 25 August 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

først: håber det er det rigtige område jeg skriver i, man skal lige vænne sig til det nye design, hvis ikke håber jeg at en venlig MOD vil flytte indlægget til den korrekte sektion.

Købte denne gang 2 Ø-stiklinger og fik 1 flammetræ og 1 pistacietræ, havde 8 pistacie i forvejen men intet flammetræ, så allerede der var jeg tilfreds, men købte også 4 stiklinger på fastlandet med følgende udbytte:
    1 salt træ
    1 XXL trompettræ
    1 XL daddeltræ
    1 jordbærtræ

så selv om jeg fik 1 XXL trompettræ og et salttræ som jeg allerede har en hel del af er jeg ovenud tilfreds, fik 2 nye træer ud af de 6 stiklinger jeg købte .. tomlen op herfra.

2. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

har så lige høstet den stikling fra det igangværende event ( afsluttede det i morges ) og det blev ikke overraskende et trompet XXL træ ... men med det udbytte jeg fik sidst ( beskrevet i indlægget ovenover ) er jeg stadig godt tilfreds.

3. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

ja jeg ved ikke hvor længe de syndes de trompettræer er sjove jeg har 38 stk nu og næsten ligeså mange xl måske de snart kunne finde på et andet vi kunne blive ligeså træt af og ikke nok med det så fik jeg osse et i lykkehjulet hurraaaa

4. mikkel6571

mikkel6571 Avanceret

vover at skrive her i tråden selvom jeg ikke vil snakke om tropet xxl træer :oops:

må indrømme at weekendens staldbygger besøg giver mig håb om at der er justeret rigtigt på % satserne.....jeg undgik ihvertfald både bævere og orange heste i hobetal denne gang :DxD

så nu ser jeg frem til næste stiklinge event ..........:music:

5. deepchord

deepchord Junior ekspert

Jeg havde samme oplevelse. Så noget tyder på, at man har fået programmeret en rimelig algoritme. I så fald, tak for det.