forsvundet rensdyrstald/support

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af mubbi59, 6 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    ja har lige opdaget min rensdyrstald forsvant sammen med snelandskabet og jeg har skrevet til support 5 gange med den skriver fejl hver gange hvad gør jeg
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Du er lige fløjet hertil da dit spørgsmål intet har at gøre med tekstfejl i spillet.

    Hvad mener du med at den skriver fejl hver gang de 5 gange du har skrevet til support??

    Bruger du support formularen? >se mere her< koden nederst skal skrives præcist som den er vist ellers godkendes den ikke.
     
  3. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    jeg har lige prøvet igen 3 gange og den vil ikke godtage koden , der står jo nogle tal som jeg skal skrive ,jeg skriver de tal der står men jeg kan jo ikke skrive dem nøagtig som de ser ud , der står fejl hver gang , jeg kan da ikke skrive 1 tallet oppe i lofter og og et 5 tal nede , ? hvis jeg laver mellemrum mellem tallene så der ikke plas til alle tallene
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Selvfølgelig kan du ikke skrive tallene oppe og nede. Du skal blot skrive koden som er vist. Har du svært ved at se koden så vælg generer en ny kode som beskrevet i vejledningen jeg tidligere linkede til.
     
  5. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    jeg har så fået min test igenmen til support i dag , ja lige nu .og problemet var at min tekst var for lille så jeg skrev en hel roman til dem og vupsi gik den igenmen så jeg vil bare lige undskylde for bøvlet og brokken og mine sure tæer ,jeg kunne bare have brugt min lup for der står alså ikke det samme hver gang koden ikke gik igenmen
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.