Forskjellen på "klassisk stallXXX" og "stallXXX" angående oppgraderinger

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Husfrun, 18 Maj 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Jag har lett lenge, i lang tid, men ennu ikke fått klart for meg hva som er forskjellen på f.eks. "Klassisk beverborg" och "Beverborg" (eller tilsvarande for andre staller).
    1:
    Hvordan får man tak i de ulike variasjonene? (f.eks. "Klassisk XXX"/"XXX")

2:
    Hvordan vet man hvilke oppgraderinger som passer til hvilken stall?
    - jeg har over lang tid kjöpt et antall oppgraderinger som senere har vist seg at jeg ikke kan bruke, for de passer ikke til den stallen jeg ville oppgradere.

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

hejsa

De klassiske stalde (klassisk+ og klassisk ++) var oprindeligt opgraderinger til en grundstald. og skulle i starten af spillets levetid sættes ovenpå en grund-stald, ligesom de farvede skal i dag.
    en Klassisk stald kan i dag sættes direkte på jorden uden videre.

Klassiske stalde er med tiden afløst af farvede opgraderinger i takt med at der er indført avl på dyret.
    for de dyr der kan avles på, kan man ikke længere købe en klassisk stald.

Se også FAQ for avl med specialdyr i FAQ sektionen, hvor der er oversigter for hvert enkelt dyr.

I dette eksempel med kaninstalde - kan klassisk kaninstald+ og klassisk kaninstald ++ sættes direkte, mens de gule og orange skal sættes på en almindelig kaninstald.

Om du kigger i FAQ - Farmerama Fastlandsinfo i FAQ sektionen her på forum har du en stald oversigt.
    Her står stadig værdierne for de klassiske stalde, da disse jo stadig findes hos de spillere der har været med længe nok til at have disse stalde.

Klassiske stalde kan i dag kun købes til nogle få dyr.
    hvis du vil have fat i de klassiske stalde til andre dyr, er den eneste mulighed at bytte sig til dem under bytteevent.

Håber ovenstående er til hjælp.

tilføjelse:
    klassiske stalde har også kunnet fåes via Staldbyggeren gennem tiden, indtil der blev lavet avl på dyret.
    Ligeledes har de været med som udbytte i San-Gigantika ekspressen.
    Her er det kun Bæveren der er tilbage, da Bahamarama stalde ikke er udbytte i hverken staldbygger eller San-Gigantika ekspressen.

Sidst redigeret: 18 Maj 2015
  3. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Takk :)
    - da ble jeg litt klokere, i alle fall :)

Det betyr jo (om jeg har forstått deg rett) at de "klassiske" stallene godt kan "skrotes", eller byttes inn, da de egentlig bare er til besvär nu; Farmerama er jo selv på vei med å ta de bort, siden de ikke går å skaffe i spillet lenger, og de oppgraderinger som finns i dag ikke kan bruke på de "klassiske" stallene.

4. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

de klassiske stalde du evt. har kan du jo stadigvæk bruge

5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

selv tak
    :)

man kan ikke opgradere en klassisk stald med en farvet nej.

6. kehlet

kehlet Forum hertug

Prøv at kigge på tiden og antal EP på dine ++ stalde i forhold til almindelige stalde xD så er der stor forskel og jeg er vældig glad for mine ++ stalde :p