Forsinkede lyde

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 20 August 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det undre mig ingen har skrevet om de forsinkede lyde i spillet og selvom det sker på begge farme i huset og på 3 forskellige PC'er, vil jeg lige spørge om andre har samme problem før jeg fejlmelder det.

Problemet er at efter man er logget på så kommer alle lyde først flere sekunder senere, når jeg høster marker så kommer lyden først når jeg er nået til mark nummer 10 eller deromkring, det samme når jeg sår giver vand og gødning, alle lyder kommer først flere sekunder senere. Det alle som sagt alle lyde, hver dyrestald lyd, farmehjul lyd, lyden fra laden osv.

Når først de enkelte har lydt er der ingen forsinkelse, indtil jeg genstarter spillet. Det kunne lyde som om det er en server forsinkelse, det er ihvertfald rigtigt irriterende.

zikkah synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg har lige flyttet tråden hertil da jeg har undersøgt sagen og kan se der eksisterer en fejlmelding på forsinkelse af lyde.

Vi vender tilbage når vi har mere nyt i sagen.....

3. metteb

metteb Forum-lærling

Jeg troede at jeg var den eneste der oplevede den forsinkede lyd..
    Og ja, det er rigtigt irriterende.

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Hej. Der blev godt skrevet i OA for noget siden at de forsinkede lyde nu skulle være rettet, men det blev de aldrig. Så det er altså ikke en fejl det er opstået igen, den blev bare aldrig rettet.

metteb synes godt om dette.
  5. MOD-Ara

Hej

o_O ØV - Vi prøver at fejlmelde igen

6. metteb

metteb Forum-lærling

Nu er lyden helt ok her hos mig,, dejligt. Tak.:)

7. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det virker stadig ikke her, har slettet cookies/cache.

F.eks stald lyde er forsinkede.

Jeg har 3 disco-marguerit items, høstede først den ene, der gik vel 2-3 sekunder før melodien begyndte, før den var færdig høstede jeg de 2 andre, normalt begynder melodien så forfra hver gang jeg høster en, men nu kommer melodien oven i hinanden så det lyder helt forkert.

8. MOD-Ara

Hej johnhan

Som jeg skrev fredag så har jeg givet besked videre om at der stadig er problemer......

Da det åbenbart ikke er alle der har problemer må jeg bede dig oplyse de sædvanlige informationer:
    • Bruger ID på berørte farme
    • browser (og version)
    • Flash player version

9. johnhan

johnhan Forum analytiker

Id: 19122868
    Chrome v53.0.2785.113 m
    Flash 23.0.0.162

10. metteb

metteb Forum-lærling

Jeg var vist også lidt hurtig på tasterne. Det er stadig ikke i orden alligevel.

11. MOD-Ara

Hej

Som jeg skrev til johnhan er der brug for yderligere information
    • Bruger ID på berørte farme
    • browser (og version)
    • Flash player version

12. johnhan

johnhan Forum analytiker

Nu ser det ud til lydene er OK, af de forskellige lyde jeg har prøvet. Dog er der stadig noget mærkeligt, jeg skulle give susi supergødning, i det her tilfælde til 11 marker, og lyden går stadig grasat, jeg tror lyden måske bliver spille 3-4 gange oven i hinanden. Det var på samme måde som da jeg i går høstede 3 disco-marguerit items.