Forklaring på Adobe-box?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af -natkat-, 30 Juli 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Har lige fået en Adobe Flash pop-op-box - om tilladelse til ubegrænset lagerplads på min pc fra Farmerama (fra 171.level3.bpcdn.net)!
    Eftersom jeg har tillid til Farmerama, så godkendte jeg den - men det vil være rart at få en forklaring på det! o_O

2. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Det betyde at adobe flash gerne vil have lov at uploade hele internettet til din PC o_O

Nej spøg til side:D

Det betyder at adobe flash gerne vil gemme en større mænge data på din PC så den ikke skal hente den samme data hver gang du forbinder til server 171.level3.bpcdn.net som er den server hvor din bruger ligger hos BigPoint, denne box vil komme frem hver gang du har tømt "Flash cache" da det netop er dette lager.

Hvis du ønsker at vide hvor meget plads som er gemt på din PC så skal du:

Højre klik på spilfladen med musen og der vil dukke en lille boks op her skal du vælge <Settings>
    En ny lille boks vil komme frem her kan du se størrelsen på flash lager.

loba10 synes godt om dette.
  3. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Tak Skovslund23 for svar! ;)

Men det var nu ikke den almindelige lille box, der popper op hver gang, efter at have tømt flash cache, jeg mente!
    Denne her box var anderledes, og det er da et par dage siden, jeg tømte "flashen"!
    Tak for din vejledning til settings, den kendte jeg ikke! :)

Og det viser sig, at det var præcis denne box fra Adobe, jeg mente!
    Betyder det så ikke, at det hidtil fastsatte niveau, bare ikke var stort nok? Selvom det var en standard setting?

4. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Jo lige præsis.
    Jeg tror nok at standard er sat til at der må lagers omkring 5 til 10 Mb, og pt. er mit lager på 153 Mb, men for andre programmer er de 5 til 10 Mb mere end nok, så det er derfor du ser denne boks..

5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej i tråden,

Først - Flash Cache er ikke en fil, men en mængde data der gemmes i hukommelsen på computeren, og er med til at spillet vises hurtigere.

Dernæst, efter dagens opdatering har der været lidt problemer i forhold til netop flash cache tilladelsen, disse skulle nu være løst.

6. natkat-

natkat- Junior ekspert

Tak til Skovslund23! Men der er godt nok også ret stor forskel på de 153 Mb, som du har og så på "Ubegrænset", ikke! o_O

Også tak til Mod-Shaman! Det var godt at få en forklaring på pop-op'en om ændringerne! :)

7. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Farmer har fået svar og sagt tak! ;)

Tråden må derfor gerne lukkes, hvis der ikke er mere at tilføje! :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.