Forberedelse på Katte avl spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 24 Oktober 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Forberedelse på Katte avl

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg er lidt spændt på katte avlen - men jeg har 3 spørgsmål (Jeg er nu level 97):
    1. jeg har 9 katte stalde (ved ikke hvilket level de er fra) skal de så bare "skrottes" nu ??
    2. jeg har 212 katte foder (ikke med hyldebær i - hvis jeg har forstået ret) er det foder nu spildt ??
    3. hvad med de katte, der er i Laden (913 stk) skal de nu smides væk ? Eller kan de bruges til avl ??
    Tak for svar:oops:

3. MOD-Ara

Hej

1. Katte staldene du har nu ændres blot til de nye med nye info som det er sket før når et dyr skal blive/bliver til avlsdyr
    2. Dit foder er ikke spildt og kan bruges som altid, for at lave nyt skal der blot bruges andre ingredienser....som før ved ændring af foder sammensætning.
    3. De katte du har i laden skal bare fange en masse mus og vente på avlen kommer ;)

Håber de svar bringer lidt ro og klarhed over sagen

Letmatrosen synes godt om dette.
  4. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Tak for tålmodigheden - og det hurtige svar. Jeg husker ikke at det er sket før- med andre dyr (min hukommelse !!øv) Nu har jeg klarhed og ro igen :D

5. .Gusse.

.Gusse. Forum-lærling

Jeg synes man plejer at kunne bruge sine stjerner i træet på hhv. en avlspakke samt et avlsdyr i level 6-7, når en ny dyreavl introduceres. Kommer det også til at ske på katte?

6. MOD-Ara

Hej

Lige nu har vi kun oplysninger om de forberedelser til Katte avl der er i gang.
    Hvornår Katte avlen kommer og hvad der følger med har vi ingen oplysninger om.
    Men som altid er det bare at følge med her på forum så vil man som altid
    få oplysningerne så snart de er tilgængelige ;)