Forældredagen 2017 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Både datoer og klokkeslet står skam ganske tydeligt som altid i >OA< for questen ;)

Ud over det så har event uret tydeligt vist hvor lang tid der var tilbage og som du selv har set talte tiden også ned i Markedshallen.

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Oi :oops:. Jeg hadde lett i Hovedkvarteret i mappen Officielle annonceringer etter den siden MOD-Ara nå har lenket til, men jeg skulle visst sett under Hovedkvarter i mappen Event annonceringer. Det omtales visst også som OA? Jeg ser jo nå at klokkeslettene står der. Beklager, ble så revet med av stresset og frykten for ikke å få levert der, altså. Men nå vet jeg hvertfall hvordan jeg finner igjen info om eventstart og slutt xD.

3. sippemor

sippemor Junior ekspert

Hejsa
    Jeg kunne heller ikke klare opgaven i markedshallen - men nåede at få de ting jeg manglede så nu prøver jeg om det kan lykkedes at klare ranken . vi må se.
    Så krydser for alle andre.
    Hilsen sippemor

-natkat-, metteb og trold11 synes godt om dette.
  4. tika

tika Forum prof

jeg fik ikke lave alle opgave i markedshallen, men har fået samlet alt ind til ranken, det er først gang meget længe jeg ikke har kunne fuldfører hele eventet, det er lidt øv at det skulle være så svært og at opgaven ikke var i samme tidlængte som eventet for så kunne jeg have fuldført hele eventet

kehlet, -natkat- og metteb synes godt om dette.
  5. farmtosse

farmtosse Kommende forfatter

Vil bare lige høre... Såede men ikke høstede regnbuemajskolber.. bliver de ført tilbage i laden ved event slut.. ?

6. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Dette var nok et af det kedeligste, mest langsommelige og irriterende event jeg kan huske.

metteb synes godt om dette.
  7. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg fik ikke nok - hverken til markedshallen - eller ranken-Det var virkelig et kedeligt event's

metteb synes godt om dette.
  8. hveps

hveps Avanceret

Jeg var lige ved at få padden men manglede ca 100 roser. Synes også at tiden for opgaven i makedshallen burde have fulgt tiden for eventet når man ikke kunne bruge buff. Fik fat på ranken. Grafikken var god,jeg kunne godt lide den lille campingvognoget og grisene. Konceptet var i og for sig godt men der skulle høstes rigtigt meget

-natkat- synes godt om dette.
  9. hveps

hveps Avanceret

Jeg vil lige tilføje at Præmierne var rigtig gode

10. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

Det undersøger vi lige og vender tilbage med et svar.

11. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere

Tak for jeres feedback.
    Vi har samlet alle jeres kommentarer og sendt til BP i Hamborg.

Vi håber at i også fremad vil bruge lidt tid på at skrive jeres mening og eventuelle forslag til fremtidige events,
    så også de danske og norske spilleres stemme bliver hørt

12. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

svaret på hvad der sker med såede men ikke høstede event afgrøder er:

De såede frø (altså ikke udbyttet ved høst, men antallet af frø brugt til såning) er ført tilbage i laden, og alt skulle nu være vekslet til DA / EP / TEP.

kehlet synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.