Forældredag event 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 Maj 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til eventet.

Fejl/tekniske problemer skal rapporteres i rubrikken beregnet til dette.
    Følg med i Event OA for ændringer, frigivelse af FAQ mm.

Hjælp alle med at holde forum overskueligt,
    og gøre det nemt for andre at finde svar ang. eventet,
    ved ikke at spørge til eventet andre steder på forum - TAK!

Feedback/kommentarer i denne tråd bliver samlet og sendt videre
    første og sidste dag for eventet med deadline kl. 18
    (og selvfølgelig derudover ved problemer ol.)

så fortæl endelig hvad I mener om eventet, belønninger,
    grafik og meget meget mere.

God fornøjelse :)

Farmerama teamet​

2. plerik

plerik Exceptional talent

til at starte på hvorfor har eventet 2 navne ? . forældredags event . og hvis man trykker på uret hedder det små hjælpere ? . lidt forvirende . men bortset fra det hvis det her event er medium så har der da været et par stykker som skulle betegnes som lette . feks mendel eventet . kunne være rart at høre hvor mange under level 60 der gennemfører det her event . mangler i den grad opdampning af drop items . selv om at jeg kører med 110 % ep buffer + det der kommer fra ranken .

xolenka og ofeia synes godt om denne.
  3. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

jeg mangler lige nu kun 77 fjerkoste, og 7 spray flasker så dem får jeg da sikkert inden sengetid eller senest i morgen tidligt.
    jeg er level 97

4. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg er lige blevet færdig med eventet - er i level 108. På forhånd opgav jeg at være med på min lille farm der er i level 93, der skulle afleveres mange dyr. Kan ellers godt lide at vi også skal bruge fodermøllen, men det var hårdt at få nok opdampninger selv om jeg har gang i mange buffs.
    I månedsoversigten over eventet stod det til at skulle vare til den 7. juni, så hvis buff raten er regnet ud på 1 dag mere vil det sikkert knibe for mange at nå at blive færdig.

5. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Drop raten svarer efter min bedste overbevisning ikke til sværhedsgraden medium. Når nu stort set alle events er medium, bør de med sparsomme drops hjælpes på vej med oplysninger om forholdet mellem drops fra afgrøder, træer, stalde og produktionsstalde.
    Held og lykke til farmere, der endnu ikke er nået i mål

6. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Gab, jeg havde helt glemt, hvor kedelige denne slags events er.
    Der skal jo bare dyrkes myriader af en enkelt event-afgrøde (dyrene har jeg masser af)
    - og så skal der virkelig knokles på for at få samlet drops nok - endda 2 forskellige slags.
    Men pyh-ha, jeg nåede da i mål.
    Håber det varer længe, før vi igen skal trækkes med sådan et kedeligt event.

-natkat- synes godt om dette.
  7. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Blæh! Føler at bp her går tilbake til gamle synder. Sitter med mang en sitron men mangler fjærkoster, synes virkelig at drops vs eventplante skulle vært balansert bedre.
    Kommer nok ikke til å hive meg på neste gang et slikt event kommer, men veldig hyggelig å vinne noen stjerner for ny avl=nye runer.

Terningkast 3.

8. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Som du kan læse her på forum i OA og FAQ er det et Forældredag event hvor questen i Markedshallen hedder "Små hjælpere"
    I selve spillet henviser nyhedssiden også til Forældredags event med en quest der hedder "Små hjælpere"
    Så umiddelbart vil jeg ikke mene det er forvirrende hvis man læser det info der er.

BenteAndreasen synes godt om dette.
  9. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Ingen ben i det event, og der var endda mulighed for at udelade et par af guld og diament opgaverne undervejs , savnede dog lidt spænding på vej mod ranken, bare et par mystiske stalde / stiklinge ville live lidt op. Letmatrosen

10. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg hoppede de første par guld/diamant opgaver over, men fik løst de sidste opgaver så jeg kunne få ranken... Nu havde jeg så også kun små 60 timer til at gennemføre event i, og det ville drop raten på intet tidspunkt tillade, så jeg gik efter det vigtigste...
    Men ellers, så er der jo intet nyt under solen med hensyn til dette event...

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.