Forårsrengøring spørge / feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 29 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

jeg vil anbefale en læsning af FAQ for hvordan event layeret fungerer ;)

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det eneste jeg kan gætte mig frem til via FAQ er at rummene bliver åbnet i en bestemt rækkefølge og det bare ikke er nåede til nogle spøgelserum endnu, men grunden til jeg spurgte er at det virker til rummene åbner rundt om spøgelses rummene og at man først kommer til dem til sidst... Har åbnet 7 rum.

3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

hvis du lægger mærke til dørene mellem rummene på billedet i indlæg nr. 2 i FAQ.
    Et rum har ikke nødvendigvis døre til alle tilstødende.

;)

johnhan synes godt om dette.
  4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Ja nu du siger det............ ;)

5. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Nu, hvor vi har bevæget os ind i marts, og endelig er nået til forårsmånederne, så synes jeg det er trist, hvis vi skal belemres med den dunkle, mørke baggrund (bag spillefladen) helt til på mandag.
    Ellers kan jeg godt lide eventet - kreativt og lidt anderledes.
    Dog synes jeg, at dobble-up af alle 3 items er lidt kedeligt, selv om det så betyder at man ikke behøver rengøre alle rummene for at få ranke og items. Jeg ville hellere have, at der var andre gevinster.

-natkat- og DjayTee synes godt om denne.
  6. kehlet

kehlet Forum hertug

Er der en god forklaring på at adgangen til spøgelseshuset ikke findes i eventuret?
    Jeg rammer spøgelseshuset næsten halvdelen af de gange hvor jeg skal skifte mark, det er et stort irritationsmoment og tager alt for lang tid når der nu er ofret ugler som skal høstes først på alle områder.
    Synes ideen med at inddrage gyserområdet er dejlig nytænkning. Vi behøver ikke tænke opdampning i samme åndedrag som der skal plantes eventplanter.
    Hvorfor skal der absolut dobbelt op på items til ranken. En af hver må være nok, så er det bare med at prioritere, hvis det er for at hjælpe de spillere der har svært ved at nå hele eventet. Vi er en del "gamle" spillere med i forvejen mange sider items der ikke er plads til i pyntehaven/skatteøen så prøv at finde nogle gaver vi også kan få fornøjelse af.

Fr-jensen, -natkat- og BenteAndreasen synes godt om dette.
  7. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

"Who ya gonna call?"
    Med stor tak til overnævnte, fik jeg jaget gespensterne væk.
    Huset er erklæret renset.
    Tak for et super godt event.

-natkat- og DjayTee synes godt om denne.
  8. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Må krybe til korset... Det var kun soundtracket, der hjalp... :p

9. plerik

plerik Exceptional talent

nej . men stadig et fuldmåne event . har der været nogen fuldmåne event før ? .

10. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback: Helt greit event. Ikke de beste gevinster, men vi ble godt nok bortskjemt med det forrige. Jeg likte godt den variasjonen at drops bare kom på fullmåneområdet, og det var godt med drops. Deilig å slippe å stresse med drops på de andre markene. Bra at vi ikke skulle produsere noe i møllen. Det beste er kanskje at vi har så god tid til å virkelig få dyrket noen fullmåneplanter, for der ligger jeg langt bak, når det gjelder quests. Ellers er det jo nettopp det at det er variasjon i eventene som er det aller beste!
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

-natkat- synes godt om dette.
  11. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

For et deilig event. Og skjønt at fullmåneområdet var åpent en hel uke.
    Terningkast 6

Spøkelsene var så skjønne at jeg håper at fellene var et midlertidig oppholdssted for dem og at de slippes fri i en passende hule eller lignende;)

DjayTee synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.