Folkefortællinger spørge/diskussionstråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Tovepigen, 13 Juli 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Hvor er det altså træls, at man ikke kan skrive på : Spil feedback
    I FAQ for Folkefortællinger, står der, at de samme slags dyr skal bruges, både til hunden og katten ..... nemlig Dalmatine - Elghund gadekryds og Husky .... Jeg så det ikke til at begynde med, så var ved at opgive, da jeg ikke troede jeg kunne avle nok "hunde" ..
    Bare et lille hjertesuk herfra

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Du kan til enhver tid skrive i feedback og diskussions områderne - er det på et event kalder du blot tråden "event navn" feedbacktråd i feedback sektionen og "event navn" spørge/diskussionstråd i diskussions sektionen.
    Vi fra MOD teamet er stoppet med fast at oprette tråde til hvert event da de sjældent blev benyttet - generelt skrives der ikke meget på DA forum længere....om det er fordi event FAQs giver nok info eller der egentlig ikke er brug for et dansk forum er jo så spørgsmålet....
    Jeg har nu flyttet dit indlæg og ændret overskriften så den passer til emnet ;)

Ang opgaven med katten så var der en fejl i skema i FAQ som nu er rettet - beklager og tak for at gøre opmærksom på det.

God fornøjelse med eventet og god aften :)

3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Mange Tak - Jeg har normalt heller ikke brug for feedback - Da oplysningerne i FAQ normalt er gode nok ; men ind i mellem kan FAQ være lidt vanskeligt at forstå.
    Har dog altid fået hjælp, --- og det er jeg glad for Tak