Fodboldfeber 2017 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 8 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Fodboldfeber 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. wilcodk

wilcodk Forum-lærling

Hejsa

Jeg har lige kigget igennem og prøvet at søge...
    Blandt de klassiske i butikken kan man få Uigennemtrængeligt forsvar, men jeg har ikke formået at finde ud af om den skal bruges til noget specielt. De andre ting er fra en gammel rankeopgave.

Nogen gode bud ?

Steen

3. MOD-Ara

Hej wilcodk

Alle items under fanen "Klassisk" er fra >Fodboldfeber 2016< hvor kun de 3 hører til en ranke.
    Det sidste item Uigennemtrængeligt forsvar hører ikke til en specifik ranke.

God fornøjelse med eventet :)

4. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Kan godt være at mit spørgsmål er kommet ind det forkerte sted. Jeg har spillet banen fejlfrit i første forsøg, kan jeg så ikke bruge de resterende bolde uden at skulle indbetale yderligere 350 af begge event planter + gummibolde?

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nej det kan du ikke, du kan ikke tage bolde med til næste spil, de er spildt for evigt.

6. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Tak, så bruger jeg tiden på noget andet.

7. MOD-Ara

Hej

350 stk af hver eventafgrøde + 30 drops giver dig adgang til banen (præcist som det står skrevet i event layeret hvor du starter spillet), hvor du har 5 bolde til at forsøge at score - ikke 5 spil....
    samme system som f.eks Viking event hvor 1 viking bouillon gav adgang til 1 spil med 5 forsøg på at lave pletskud.

Mini spillet stopper som altid automatisk når der scores uanset hvor mange bolde/forsøg der er tilbage.

8. -proxy-

-proxy- Aktiv forfatter

Sjovt med det gamle fodboldspil igen. Det var lige med at få indstillet boldøjet. Selv møllerne kunne vi bruge til dyrefoder/PF.

9. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Dejligt at man kan købe ting for stjernemønter. Selve eventet kedede mig, igen mange eventplanter, og fodbold er ikke min store favorit.

10. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

jeres kommentarer er nu samlet og sendt afsted til Hamborg.

Vi håber at I også i forbindelse med næste event vil tage jer tid til at give jeres mening til kende.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.