Fodbold feber FINALE 2016 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 7 Juli 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Fodbold feber FINALE 2016.

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse :)

Farmerama teamet

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Fint å få denne event igjen. Super måte benytte alle roser, nelliker og ingefær, som jeg har mengder av (fordi jeg dyrker de for drophyppighetens skyld under event). Gode premier. Det var dessuten smart å kombinere den med det andre eventet som foregår nå. Tommelen opp. Hilsen Tuppehøne.

-natkat- synes godt om dette.
  3. Sarvand

Sarvand Junior ekspert

Kjempefint event og det som gjør det for meg er valgfriheten. Jeg kunne velge hvilke planter jeg skulle levere inn også velge hva jeg ville kjøpe for opptjente stjernemynter. Terningkast seks

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har taget hvad jeg kunne bruge, tak for de ting.
    Fedt, der er kommet brædder med(mener ikke de var med sidste gang)
    Nemt spil, kunne godt tænke mig at overskudende bolde i hver omgang også gav en stjerne.
    Fedt lille event, hvis man da ellers har masser af planter på lager :)

LeneMor synes godt om dette.
  5. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Tak for godt tiltag-har masser på lager og dejligt at både ø-planter talte med-tak for det.

6. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Det var et fint event. Jeg har fået alle de gevinster, jeg ville have. Eneste minus er, at det tager så lang tid, da der skal spilles mange fodboldkampe. Til gengæld er jeg blevet helt god til at spille fodbold xD. Det er en fin grafik, og det er godt tænkt, at der er så mange forskellige spil, så det ikke bliver kedeligt at spille. Jeg er meget tilfreds med gevinsterne, så tommel op herfra.

-natkat- og kehlet synes godt om denne.
  7. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Det var et dejligt event.
    Herligt at kunne få brugt nogen af planterne i lageret (mit lager bugnede af roser).
    Dejlige præmier - og hold da op en masse fodbold jeg fik spillet.

8. nillemc

nillemc Forum ekspert

Dejligt her i ferietiden med event der ikke kræver at man dyrker event planter i spandevis.
    Lidt skuffende at antallet af mønter blev sat ned fra 9 til 5 - det tog dermed næsten dobbelt så lang tid at nå det man ville vinde.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.