Flyvende start...

Diskussion i 'Hyggekrogen' startet af littleonedk, 14 Februar 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Kære medbønner... Sikke en start i har givet mig! :inlove:

    For mange år siden var jeg med her i spillet. Det var sådan omkring lige da avlshotellerne startede... Jeg forlod min farm ved level 93, som dengang var en af de højeste levels... (tak for opklaringsarbejdet Vandjirk).. Mener jeg var på top 10 faktisk...8)

    Nu her mange mange år senere.. Vælger jeg at starte en ny farm op.. Og sikke en forandring.. Men grundtingene er de samme, og strategien i spillet er stadig sjov og udfordre mit konkurrencegen...... :p Og sjovt var det også at jeg ret hurtigt finder mange af de gamle spillere herinde. Jeg søger deres naboskab, også fordi jeg jo er en stratetiker, så vildmarken skal jo spilles fri.. Og der er noget teknisk galt så jeg ikke kan skrive på forum... Så jeg begynder at ugleposte farmnavne jeg kan huske fra gamle dage...

    Og kære venner.. Hvor har i bare været skønne og taget imod mig igen. Og TAK FOR HJÆLPEN! I har jo sendt mig de fedeste gaver, :) så min farm er skudt i vejret på ganske kort tid.. Også med stor hjælp fra eventafgrøder der virkelig rykker i de lave levels.. Og moseguld brugt på rette måde selvfølgelig. Det hjælper også altid..

    Jeg har truet nogle af de gamle "hajer"herinde med at jeg nok skal indhente dem... Godt på vej.. level 66 efter 3 dage (tak for vinterferie).. Og hvis i bliver ved med at sende de fede gaver, så får i dem alle retur om en uge når jeg overhaler Jer xD

    Dejligt at jeg kan skrive i forum (tak support og teknikfolk).. Jeg har hermed meldt mig ind i flokken af... farmere.... :music:
     
    Tuppehøne, kehlet, vandijk1955 og 3 andre syntes godt om.
  2. LonewolfDK

    LonewolfDK Forum kender

    Velkommen tilbage.
    Skønt at se tidligere farmere vende tilbage til spillet.

    og God Jagt :D
     
    littleonedk synes godt om dette.
  3. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Så er rollerne byttet om
    I gammel tid var det mig der jagtede dig, hvilket var umuligt, men nu jagter du mig!
    Velkommen tilbage. Held og lykke og god fornøjelse med spillet
     
    littleonedk synes godt om dette.
  4. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Tak tak.. Og dejligt at se der er "gamle" spillere endnu :)
     
  5. littleonedk

    littleonedk Kommende forfatter

    Tusind tak... OG tak for hjælpen.. Jeg havde en chef der engang sagde "Man skal altid behandle sine ansatte ordentligt, en dag bliver de din chef"... Sjovt du blev min mentor.. Og nu jagter jeg dig så.. Det er takken :p
     
    kehlet synes godt om dette.