Flyttet fra tråden "Råd angående markedet"

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ChipogChap, 12 August 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Så skete det igen... En MOD irettesætter en farmer i et langt svar, som intet har med overskriftet at gøre, og ingen kan give deres besyv med, fordi emneskift ikke er tilladt!

LeneMor, Fr-jensen og ofeia synes godt om dette.
  2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Jeg dementerede en lodret usandhed, hvorfor nogle har interesse i af bringe andre misvisende oplysninger, ved jeg ikke, men alene det du føler du har ret til at irettesætte mig og at jeg ser hvilke brugere der liker dit indlæg, siger mig faktisk en hel del.

Jeg dementerede og jeg forklarede i forhold til det der var skrevet i tråden, det samme kan man ikke sige om dit indlæg, jeg beder en moderstor flytte dit og dette indlæg i løbet af i morgen (til arkivet), sådan at alle har en chance for at læse sammenhængen, det er en skam der altid er brugere som skal ødelægge en ellers god snak på forum.

Når disse ting nu er sagt, så vil jeg venligst gøre opmærksom på, at skulle nogle fremadrettet føle trang til at fortælle mig, hvad jeg må og hvad jeg ikke må, eller hvordan jeg skal passe mit arbejde, så vær venlig at gøre det i supporten, præcis som forum reglerne foreskriver. Som supporter og leder af flere landes forum, så kender jeg godt både reglerne og mine arbejdsområder skulle jeg mene.

Yderlige kommentarer vil blive belønnet med en advarsel.

Mvh
    Pindgris

xolenka synes godt om dette.