Flyttet fra Foræring, salg og bytte spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af plerik, 6 Februar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. plerik

plerik Exceptional talent

det bliver dejligt den dag i finder ud af en metode til at holde de fuldstændige tåbelige bytte forslag der ligger væk herfra.
    feks 1 æbletræ byttes til et ko mælketræ og en anden 1 kanin stald til 1 æggetræ xxl er folk da helt normale når de ligger sådan noget ind .

hjørring og benadk synes godt om denne.
  2. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Det kunne jo være "småbønder", der gerne vil give noget igen, efter bedste evne, som lægger de tilbud ud. Det skal de have lov til, og jeg synes faktisk dit indlæg her, er en lille smule nedladende.

Greenmama62 synes godt om dette.
  3. benadk

benadk Kommende forfatter

Jeg giver dig rat, en kastanje bunde for de nyste 30 XXL træer og en der har kastanjer bunde er ikke en "småbønder", til småbønder giver man gaver.
    BrugerId: 52111408

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Plerik, trunte68 og benadk

Jeres indlæg er fjernet fra Foræring, slag og bytte spørge/feedbacktråden - læs venligst denne tråd denne >tråd<

5. plerik

hej mod-ara .
    hvor for er mit indlæg flyttet ? . det er min mening om foræring-bytte og salgs eventet . jeg kan da ikke gøre ved at der er nogen der begynder at lave en diskusion om min mening vel ? .
    der står at man skal komme ris som ros i feed back tråden .
    så jeg syntes at du skal gå efter den person som begyndte med noget som ikke er tilladt og så flytte min mening tilbage på sin plads tak.
    mvh plerik

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Dit indlæg er flyttet fordi jeg ikke opfatter det som feedback på eventet men istedet nærmest et angreb på andre spillere der har brugt tid og byttelicenser på at oprette et bytte som de nu engang vil tilbyde. Desuden i en tone som læner sig meget kraftigt op af en advarsel.

Jeg er ret sikker på at den eneste der kan fortælle mig hvordan jeg skal klare mit MOD job med bl.a at holde forum overskueligt både for jer brugere og for os i MOD teamet så info kan komme videre til Hamburg er min teamleder. Så jeg synes du skal undlade at fortælle mig hvordan jeg skal udføre mit job. ;)

Har du feedback på et event/en funktion i spillet er du som altid velkommen til at skrive det i feedbacktrådene med uddybende argumenter - som reglerne foreskriver.
    Nedladende kommentarer om andre brugere frabedes og betragtes ikke som feedback på eventet/spillet.

Dette er alt jeg har at sige om dette emne så yderligere diskussion går jeg ikke ind i.

Fortsat god dag

7. plerik

og stadig mange som bruger bytte-funktionen til at efterspørge gaver. dette her er taget fra bytte event tråden det er jo sådan set det jeg skriver men bare på en lidt hårde måde . i sted for at ligge sådan nogle bytte tilbud ind kunne de da lige så godt skrive i hygge krogen om der var noget som andre havde i overskud . som de ville af med i stedet for at lave hele bytte sektionen fuldstændig uoverskuelig med den slags tilbud . så måske nogle flere måder at søge på for hvis feks at jeg vil af med et komælke træ og søger på noget at bytte med så kan jeg risiker at få 2-300 tilbud at bladre igennem for at finde ud af at for så lidt som de vil gi vil jeg ikke af med mit træ .
    og det har været oppe at vende før ved ikke om det var på det gamle forum . har ikke lige tid til at fordybe mig i forumet for at lede lige nu .

8. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Med den søgefunktion som den er nu, synes jeg ikke det er noget problem overhovedet. Og hvis det kan glæde en eller anden spiller, kan jeg da godt finde på at bytte en specialstald med feks. xxl æbletræ. Nogen gange drukner man i en slags stald, og så kan jeg godt undvære. Og i starten var der faktisk også en venlig sjæl der gav mig noget, højt ønsket, i bytte for noget af mindre værdi.

Mvh. Greenmama62

-natkat- og trunte68 synes godt om denne.
  9. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Plerik, du er selvfølgelig velkommen til at debattere i tråden som alle andre og du er lige så velkommen til at give feedback, men uanset hvordan du vender og drejer det, så er det ikke feedback at have en mening om at andre mennesker ikke er helt normale og det var præcis det du skrev i dit indlæg.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over hvad der er normalt og hvad der ikke er, men præcis som flere andre her, så falder det også mig for brystet når der kommer sådan nedladende kommentarer. I første omgang lod jeg det passere, idet jeg tænkte at det måske var det bedste for alle, men da du nu fortsætter og endda slet ikke kan se, du har gjort noget forkert, men blot prøver at trække andres udtalelser frem som det samme som det du skrev, ja så rækker min tålmodighed ikke længere. Du bedes venligst læse forumreglerne og fremadrettet følge de henvisninger som MOD giver dig.

Du modtager en advarsel for nedladende omtale af medspillere. Fortsætter du mod forventning, vil du modtage endnu en advarsel som vil føre til udelukkelse af forum.

Mvh
    Pindgris

10. benadk

benadk Kommende forfatter

Undskyld hvis der mig da ikke overholder relene og det udvikler sig til en dålig diskusion og fjernlse fra spil feedbeck salg/ bytte/gaver event, der var ikke min menning jeg har ragnet med at man kan skriver hvad folk minder eller ris og ros om den event, jeg var også en ny bunder, der kostet mig mange penge og lærne den spil at kende. idag ved jeg at der er sver for ny spiler der ikke har mange tusend i banken, så min menig var at salg/bytte/gaver event er idag en uoverskulig og den fungire ikke fonuftig, hvad folk vil har og hvad de vil giver tilbage, jeg har stal eller den tre men hvad skal jeg bruger en (hegn med gront). jeg mangler en Items til ranken som jeg var ny bunde og ikke kent spilet den kan jeg bytter mig for 30 XXL træer, jeg er level 98 og har kun 4 af den slask og der bliver vær en pynter items til en gul stal. Personlig er jeg gled for den mulighedat man kan byte og der har jeg gøret magt, men efterhond mister man lyst og bruger tid på den event, man få und i finger hvis man skal gå igemt 300 sider.Jeg vil sige den mangler en opdaeiring GIVERVEK og der er kun de ny spiler kan bruger og de gamler kan giver, så kan der blivet lidt rydet op, jeg væd at de gamle spiler vil hjelper de ny.

BrugerId: 52111408

bondeknold70 synes godt om dette.
  11. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Det var faktisk en rigtig god ide, benadk kom med der! :D
    Vi har jo en gave-funktion, men den er målrettet mod en bestemt spiller!

Det må være muligt at lave en give-gaver-funktion med en spærring, der kun er åben for alle under et bestemt level! Mon ikke der er mange høj-level spillere, som ville nyde både at kunne rydde op i inventar-kassen og samtidig kunne glæde nye spillere! ;)

bondeknold70 synes godt om dette.
  12. plerik

jeg er så kommet i tanke om hvad der blev foreslået sidste gang at det her var oppe at vende med det bytteri .

og det var at det ikke blev muligt at ligge daler ting ind til bytte . altså ting vi kan købe for dalere i buttikken . så vil der helt automatisk blive sat en stopper for mange tilbud og folk kan bruge deres bytte licenser på noget mere fornuftigt og vi andre vil få nemmere ved at finde noget interessant at bytte med .
    men jeg kan ikke finde den tråd hvor at det blev diskuteret i eller måske en feed back tråd ?? .

13. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej plerik

Vil du ikke være venlig at stoppe med at udtale dig på andres vegne, hold dig til hvad du mener og overlad det til alle andre, selv at give deres mening til kende. Jeg har påtalt det for dig før og er meget trist over at jeg igen er nød til det.

Dernæst, så vil jeg bede dig respektere andre mennesker og det som de finder vigtigt og meningsfyldt. At du ikke har interesse i ting som kan købes for daler, er afgjort ikke det samme som at alle andre heller ikke har interesse for sådan ting.

Hvis du støder på tilbud som er uden for interesse, så gå forbi, ingen tvinger dig til at bruge tid på dem. Benytter du den nye søgefunktion, får du kun de tilbud frem som du konkret søger på. Jeg har en stærk fornemmelse af at du ikke benytter den søgfunktion og nu jeg er ved at tale varmt for søgefunktioner, så kan jeg da også varmt anbefale dig at benytte forums, den vil hurtigt og uden meget besvær, føre dig til de emner du efterspørger. På dette forum ligger der informationer tilbage for de sidste 4 år, så det skulle nok være muligt at finde de emner som har din interesse, specielt set i lyset af den udvikling spillet i de samme 4 år har gennemgået, så jeg tvivler stærkt på at der kan være emner som ligger længere tilbage end 4 år, som kan have relevans for debat eller spillet som helhed i sin nuværende form.

Mvh
    Pindgris

-natkat- synes godt om dette.
  14. plerik

hej pindgris .

det er jo lige som det der er problemet med at bare gå forbi tilbudene for det er jo fuldstændigt håbløst at finde de tilbud som kan bruges til noget . og nu gider jeg ikke det her mere så ikke mere fra mig af .

benadk synes godt om dette.