flyttet fra feedback og spørgsmålstråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 30 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg tror nok at de fleste spillere efterhånden ved at der skal gives grønt lys fra udviklerne, og det er også til dem denne feedback er henvendt til.

For det første, så er det her en slags feedback som jeg regner med bliver sendt til tyskland, så jeg kan slet ikke forstå du overhovedet kommenterer på det, hvilket også er imod reglerne. Der må ikke kommenteres på andres feedback, med mindre der er et spørgsmål i det og det er der ikke i det indlæg jeg har skrevet. Alt det jeg har skrevet er henvendt til Tyskland og ikke til nogen anden.

For det andet så er der slet ingen kritik af MODS arbejde, at de arbejder gratis kommer da slet ikke mig ved, det må være deres eget problem. Hvorfor du så pludselig indrager MODS arbejde ind i det aner jeg ikke, det har intet med mit indlæg at gøre, så hold dig venligst til emnet sådan som du selv forlanger vi andre skal gøre det.

Jeg har givet min mening til kende og det er det i gerne vil have, så venligt respektere det der bliver skrevet, tak.

benadk synes godt om dette.
  2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Der er givet en advarsel for ovenstående post, som er flyttet fra spørgsmål og feedback tråden.

Der er tidligere givet et utal af løftede pegefingre over samme adfærd.

Ved gentagelse vil det føre til udelukkelse af forum.

Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.