Feedback flyttet fra eventtråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 20 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

Denne bemærkning er ganske overflødig og direkte flabet over for en spiller.
    Jeg giver hermed Pindgris en advarsel for ikke at overholde forumregler.
    FØJ for en opførsel.... kan jeg kun sige.

2. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Det havde været klogt, at beholde disse tanker for sig selv, mod-ara havde svaret!

LeneMor synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Indlæg fjernet fra spørge/feedbacktråden til Neon avls event da det intet har med eventet at gøre.

Jeg kan samtidig lige minde om denne del af forumreglerne:

4. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Når man tager en del af en helhed og gør til et citat, så kan man få fremstillet skrevne ord, præcis som man ønsker det, lige som at man rent tolknings mæssig næsten altid kan få vendt en hvilken som helst sætning, så den passer bedst muligt ind i den agenda man måtte have, hvilket jo faktisk er set tidligere her på dette forum.

Mvh
    Pindgris

5. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa...

Ja det kan du nok have ret i, den gode MOD-Ara er super hurtig på tasterne, hvilket normalvis er til stor gavn og glæde for os alle her på forum. Den samme hurtighed på tasterne, besidder jeg af gode og naturlige årsager afgjort ikke og jeg kommer heller aldrig til det, jeg burde naturligvis have tjekket om der allerede var svaret i tråden inden jeg postede, men jeg er en travl person med mange opgaver og gøremål, så jeg hastede hurtigt videre. Min fejl.

Mvh
    Pindgris

Da jeg afgjort ikke mener dette er et egnet debat emnet på forum, arkiverer jeg nu tråden og som MOD-Ara allerede har noteret, så kan eventuelle klager rettes til support.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.