Flytning til arkivet ???

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Fr-jensen, 23 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Jeg læste tidligere i dag et indlæg fra Bloody Nicholas under overskriften "stram disciplin" - men kan nu se, at indlægget er flyttet til arkivet:
    https://board-da.farmerama.com/index.php?posts/41209/
    - og uden anden begrundelse, end at det er "spild af tid".
    Jeg synes nu egentlig Bloody Nicholas har mange pointer i sit indlæg, som godt kunne være en diskussion værd, så jeg er bestemt utilfreds med at indlægget på dennne måde bare bliver arkiveret.
     
  2. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Det kommer ikke bag på mig at du mener det, men da indlægget var postet under ideer og opdateringer og desuden i den grad overtræder forum reglerne, for slet ikke at tale om de utallige besvarelser der allerede er lavet omkring samme brugers tidligere indlæg, finder vi ingen anledning til at rejse en debat på dette forum, som alene omhandler spillet Farmerama, så ønsker du debatter der træder uden for dette område, så vil du nok være så venlig at finde et mere egnet forum til formålet.

    Dette indlæg, flyttes ligeledes til arkivet, da jeg end ikke med min bedste vilje kan se det kan bidrage til andet end en ballade som ikke kan gavne Farmarama spillet, på nogen måde. Hvilket du gerne må have for øje fremadrettet. På forhånd tak.

    Mvh
    Pindgris