Flere farme

Diskussion i 'Hyggekrogen' startet af hveps, 28 Maj 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. hveps

    hveps Avanceret

    Hej Flittige bønder,

    Jeg har før i tiden haft 3 farme, men har ikke spillet på de to i flere år. For sjov skyld prøvede jeg at logge på den ene og blev logget på. Jeg kan ikke huske reglerne omkring at spille på flere farme, jeg ved bare at man ikke må have hinanden som naboer og give gaver.
    Er der nogle af jer som spiller på flere eller kende reglerne omkring det?

    God week-end;)Hveps
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Normalt svarer vi i MOD-teamet ikke i denne sektion (Brugerforum)
    men jeg kan se det er længe siden du har spurgt og ikke har fået et svar så smider lige et par linjer.

    Du må gerne spille på flere farme, de må gerne være naboer og du må gerne sende en gave imellem dine farme...
    men du må ikke bruge flere farme til at booste en farm.

    Håber det kaster lidt lys over sagen for dig.

    God dag :)
     
    benadk og kehlet synes godt om denne.
  3. hveps

    hveps Avanceret

    Tusind tak for svaret. Jeg ved at I har meget at se til i teamet.

    God søndag;)
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Det var så lidt - vil du en anden gang være sikker på at få et MOD svar hvis ingen med farmere kan svare, så benyt sektionen Hjælp
    eller er det event/mini/event/tilbuds relateret så de dertil oprettede spørge/debattråde :)

    Som skrevet så blander vi MODs os nemlig normalt ikke i denne sektion ud over at holde øje med reglerne overholdes.

    God dag
     
    hveps synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.