Feedback fjernet fra Den store Bagedyst event spørgsmål og feedback tråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af plerik, 26 Februar 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. plerik

    plerik Exceptional talent

    okay syntes at jeg havde læst det hele igennem . men bare træls at billetten erstatter et af de frem avlede dyr .
     
    ofeia synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Plerik

    Endnu engang kommer du med usande påstande som på mig virker som om du griber tingene ud af den blå luft - med det resultat at du ofte skaber unødig bekymring hos andre spillere.

    Drop af kage-gavekort erstatter IKKE et avlsdyr men fungere helt som alle andre drops,
    så lad venligst være med at påstå noget sådan - TAK!
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  3. plerik

    plerik Exceptional talent

    nu kan jeg desvære ikke frem vise noget da den log ved avl jo bliver slettet hvergang at man er logget ud . men der hvor der kom et gave kort var et slags dyr med og alle de andre avl jeg lavede havde jeg 2 slags dyr med i avlen . altså så vil jeg jo mene at jeg mangler en slags dyr når jeg får et gave kort .
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Jeg gentager lige endnu engang Kage-gavekort erstatter IKKE avlsdyr - altså er det en påstand fra din side grebet ud af den blå luft.
    Hvaddu mener at kunne gætte dig til er ikke det samme som at det er rigtigt ;) Hvis det var tilfældet ville det have været oplyst i event FAQ.
    Jeg tør godt gætte på at har din avl kun vist en slags avlsdyr som udbytte så har du fået 2 af den slags.

    og så går jeg ud fra den sag er afsluttet ellers må du henvende dig til support - jeg kan ikke svare mere klart end jeg nu hat gjort i 2 omgange.

    Fortsat god aften
     
  5. Agro-dk-farmer

    Agro-dk-farmer Forum-lærling

    Jeg har oplevet det samme under babyboom som MOD-Ara skriver. Rent grafisk vises der kun et avlsdyr + et Kage-gavekort, men jeg har fået 2 avlsdyr af samme slags. Jeg troede også at jeg kun fik et, men kunne se at der var to mere i min beholdning i laden.

    God aften
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    indlæg/MOD svar fjernet fra spørge/feedbacktråden - overhold venligst at oprettede spørge/feedbacktråde er til spørgsmål og personlig feedback på eventet ikke påstande grebet ud af den blå luft eller diskussion - TAK!

    Gentagelser vil kunne resulterer i advarsel
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.