Fjendtlig overtagelse spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 29 Marts 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Fjendtlig overtagelse event 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. hamstervile

hamstervile Forumnoob

hvad sker der med de -diamanter man har når man ikke deltager i eventet
    vh hamstervile

3. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Hej hamstervile
    Juvelerne bliver vekslet til 15 EP + 20 DA + 15 TEP pr. juvel efter eventet. Denne oplysning kan også findes i event FAQ ;).

4. hamstervile

hamstervile Forumnoob

det er ikke juvelerne der popper op det er din gæld til gerri g væsel jeg gerne vil vide hvad der sker med
    når eventet er slut
    vh hamstervile

5. hjørring

hjørring Forum-lærling

Hej
    Tror bare at det en del af eventet, tror ikke på at noget er forsvundet fra din farm, når eventet er slut. Det ville jo osse være at tage spillere, som ikke lige følge events som gidsel. Jeg tager det roligt, lidt voldsomt at skulle producere så mange evnet planter og kedeligt samtidigt.

Letmatrosen og .-hegnet50-. synes godt om denne.
  6. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

Når saldoen er negativ, bliver der regnet modsat
    ;)

Nej - spøg til side.
    Det undersøger vi og vender tilbage med svaret så snart vi har det.

7. ibermand

ibermand Forumnoob

Nej nu må det snart være nok !!!!
    I de år jeg har spillet har jeg ALDRIG oplevet noget så dårligt og ringe som dette event. Det kan da ikke være rigtigt at jo mere aktiv man er jo mere bliver man straffet :-(
    overvejer seriøst at helt stoppe med dette spil selv efter mere end 6 år og en del kr. hver måned hvis dette er sådan fremtiden ser ud.
    ØV - ØV OG ATTER ØV

benadk, .-hegnet50-. og Tuppehøne synes godt om dette.
  8. MOD-Ara

Hej

Et lille tip ift. den stigende gæld, den stiger ved besøg i bygningerne så planlæg dine besøg nøje
    for at begrænse hvor meget gæld du opbygger ;)

9. Natkat

Natkat Forum-lærling

Jeg forstår ikke helt dét med gælden. Hvilke bygninger er der tale om - er det staldbygningerne?
    Og skal man i så fald helt undgå at "høste" disse under eventet?

Mht. når man skal vælge imellem de 3 bæger - er dette et tilfældighedsevent?

10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det er ikke stalde der er tale om, det er avlshotellet, møllen, laden og vandtanken, og lidt andre ting du måske går ind i og kigger på din farm.
    De tre bæger er tilfældigt, tror ikke du skal forvente at finde noget før du har fuldført eventet.

Letmatrosen synes godt om dette.
  11. Natkat

Natkat Forum-lærling

Puha.. Så man kan hverken producere foder, tanke vand eller benytte håndværksprodukter under eventet, uden at blive straffet? :( Det er da noget forvirrende noget...

12. johnhan

johnhan Forum analytiker

Der var en der nævnte 1 april... Tror der er noget suspekt ved dette event ;)

metteb synes godt om dette.
  13. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jo du kan, se hyggetråden om gode råd til at undgå at betale til væsel. Der er mange muligheder,

14. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Jeg tror han snyder så vandet driver....

nicorette synes godt om dette.
  15. gotulle

gotulle Forum-lærling

er der nogen der fundet perle????

16. benadk

benadk Kommende forfatter

1 april er forbi og event slutter 05.04. så er skiftet også væk

17. nicorette

nicorette Aktiv forfatter

Feedback:

Et middel event med rigtig gode præmier, fin ranke, men med for mange eventafgrøder. Har på nuværende tidspunkt endnu ikke gennemført eventet, men her er min foreløbige feedback.

Positiv:
    - Rigtig gode præmier, der er værd at gå efter + en rigtig fin ranke, der giver gode mængder EP, TEP og daler. Fedt! :)
    - Dejligt de små væsler kun er på én af vores marker, og at teknikken virker.
    - Tidsbesparende, at vi ved at klikke på gaven, der er placeret ud for tidslinjen, kan se hvor langt vi er kommet i præmierækken, og hvad de kommende præmier er. Skønt og smart tænkt!
    - Flot blomst!
    - Det var sjovt at prøve at opfinde metoder til at snyde det grådige væsel.
    - Godt at item'et til Candy-ranken kom tidligt blandt gevinsterne.
    - Strategien var denne gang ikke rettet mod udregning af eventplanter og drops, men rettet mod at undgå at komme i gæld hos det grådige væsel. Den idé var nytænkende.

Negativ:

- Alt for mange eventplanter. Det kan nås, men det er kedeligt at plante så mange eventplanter, og de giver næsten ingen drops.
    - Små farmere har haft det lidt for svært under dette event. Hvis der havde været en 36 timers høsthjælperkupon blandt gevinsterne, havde det været mere ok.
    - Trick-spillet: Det ville have været sjovere, hvis der var en måde, hvorpå vi kunne vinde over det grådige væsel (Hvis der er en måde, må I gerne afsløre den efter eventet, for jeg har ikke gennemskuet den).
    - Jeg tror mange spiller Farmerama for at stresse af. Derfor er det mindre sjovt, når vi har events, der stresser. Tematisk synes jeg spillet er bedst, når det holder sig til det hyggelige, landlige og/eller fantasifulde. Jeg er hverken fan af bytemaer eller fjendtlige overtagelser i dette spil, da jeg bruger spillet til at holde "ferie" fra virkeligheden.
    - 1. april kom og gik uden de store overraskelser. Jeg synes godt, der kunne være sket noget sjovt rent visuelt eller lignende, som dog naturligvis ikke havde skadet vores farme. Jeg har hørt både om oversvømmelser og bombeangreb fra andre spillere.

Nu hvor eventplanterne er i hus, glæder jeg mig til at høste alle de gode præmier og den fine ranke :)

Tilføjelse: Er nu færdig med eventen og kan ikke forstå, hvorfor det grådige væsel bliver hængende. Burde han ikke være i fængsel nu...

Sidst redigeret: 4 April 2017
    Hanne1964, .-hegnet50-., LeneMor og 4 andre syntes godt om.
  18. gotulle

gotulle Forum-lærling

jeg er træt af dette event, hvor skal man brug så mange juvel for at kunne lavet det i møllen og event drop op er så dårligt selvom man har rose eller andet langtid afgrøder så får man kun få juvel fra marken, det er umuligt at fuldføre dette event

benadk synes godt om dette.
  19. JensMundberg

JensMundberg Forumnoob

Blev færdig med eventet i går, men dog uden at finde en eneste perle...

Noget nyt vedr. hvad der sker med "gælden" ?

20. MOD-Ara

Hej

Jeg har rykket for et svar her i eftermiddag så håber snart vi får en afklaring :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.