Feedback Fiske event 2 Spørgsmål og feedback

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 15 Januar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. plerik

    plerik Exceptional talent

    ja . jeg fik da noget godt ud af det her event . har fået ranken hjem og så indløste jeg de 5 party billeter og fik kaptajn fugleskræmsel som var den sidste jeg manglede til den ranke . så jhuuuuuuuuuuuuuuuu her fra . og forsat god veekend til jer .
     
    DjayTee, ofeia og jensen3661 synes godt om dette.
  2. jensen3661

    jensen3661 Forum indbygger

    Godt gået, plerik
     
  3. plerik

    plerik Exceptional talent

    ja det vil jeg også håbe for jeg har også købt opskriften . uden først at se hvad der skulle bruges så øv .
     
  4. Agro-dk-farmer

    Agro-dk-farmer Forum-lærling

    Jeg er rigtig glad for dette event. Dejligt at man ikke kun skal høste en masse ens afgrøder. Især er der mulighed for at få nogle dyr og produkter i laden. Jeg er også godt tilfreds med fiskeriet, har været heldig at få 2-3 sværfisk flere gange. Så målet er nået.
    Held og lykke med resten af fiskeriet.
     
  5. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Der!:D Endelig greide jeg også hele ranken til 750. Jeg måtte først få tak i de to merkene jeg manglet til den forrige fiskeevent-ranken, så var det litt "småtteri" jeg hadde lyst på av de andre gevinstene. Jeg er godt fornøyd med eventet. Det vi var mest irriterte for sist gang, husker jeg, var jo hvor tilfeldig det var om man vant ranke-items eller ikke. Denne gang var det også litt tilfeldig hvilke fisker man fikk, men fordelen denne gang er at vi kan velge gevinster ut fra antall mynter. Det er gode premier. Jeg prøvde jo å treffe riktig i ringene, men det var nok veldig tilfeldig denne gang også. Og det slo begge veier. Jeg måtte le en gang jeg bommet skikkelig med en luksusflue, og fikk likevel tre sverdfisk xD. Jeg synes det tekniske har fungert godt, selv om spillet lagger litt når jeg høster. Tegningene er fine, og det er god variasjon med bakgrunnsbilde i eventer. Takk for et fint event.
     
  6. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Hvis disse fiske events bliver tilbagevendende ville det være super, hvis man ligesom med fx renzo overførte mønter fra gang til gang (det gør man ikke så vidt jeg kan se).
    Fint at der var mulighed for at samle op ift. hvis man manglede noget fra ranken sidst.
     
    LeneMor, bondeknold70 og DrGreenthumb synes godt om dette.
  7. blib-blob

    blib-blob Junior ekspert

    Sig mig engang, stod der ikke at eventet varer til kl. 22 iaften? Jeg har ekstra gemt alle mine kroge og fjer osv., så jeg kunne lave de bedste kroge afhængigt af hvad jeg havde af fjer og metalskiver, for at få så mange fisk som muligt. Og nu er det hele pludselig allerede slut kl. 14???
     
  8. tjocker

    tjocker Forum general

    Ifølge FAQ var sluttiden kl 14 så du har set forkert..
     
  9. blib-blob

    blib-blob Junior ekspert

    Det forsvæver mig bare at der tidligere har stået at det varede til kl. 22?
     
    Sidst redigeret: 24 Januar 2016
  10. tjocker

    tjocker Forum general

    Måske var der skrevet forkert tid i FAQ den første dag men så blev det rettede af en MOD... Derfor skal man holde øje med FAQ da rettelser jo skrives der. Men ligemeget om det var kl 14 eller 22 så er eventet slut for denne gang.
     
  11. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Det har hele tiden været annonceret til kl 14 som sluttid og der har ikke været fejl eller rettelser i hverken OA eller FAQ.

    Ud over OA kan det varmt anbefales at man benytter eventtimeren, der vil man altid kunne se hvor mange timer et event løber.

    Mvh
    Pindgris
     
    blib-blob synes godt om dette.
  12. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej Farmere,

    tak for alle jeres kommentarer.
    vi har samlet dem alle sammen og sendt afsted til Tyskland.

    Dejligt at se så mange inputs til dette event. vi håber at i også næste gang vil give jeres mening flittigt til kende så de dansk / norske spilleres stemme også bliver hørt.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.