Feedback Fiske event 2 Spørgsmål og feedback

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 15 Januar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. -natkat-

    -natkat- Forum hertug

    Du har fuldstændig ret! Det er en ganske dyr fornøjelse at bage de chokoladepandekager! Chokoladesovs koster ca. 11.000,- på mit marked! :eek:
    Men jeg var lidt for hurtig og brugte de 80 fiskemønter på opskriften uden først at se efter, hvad jeg skulle bruge for at anvende opskriften!
    Man må så håbe på, at opskriften på chokoladesovs kommer i et senere event! ;)
     
    Sidst redigeret: 19 Januar 2016
    DrGreenthumb synes godt om dette.
  2. Sarvand

    Sarvand Junior ekspert

    Jeg er riktig godt fornøyd. Man må jobbe hardt og ha litt flaks også hvis man skal sikre seg alle premiene.
    Liker designet godt, at det ikke er supervanskelig å treffe med den ringen som avgjør type fisk og at man kan velge premier fritt.
    Terningkast seks!
     
  3. blib-blob

    blib-blob Junior ekspert

    Ja, jeg ved godt at man får forskellig antal fisk, afhængig af krog. Det som jeg oplevede var, at selvom den grønne ring landede på den grå ring (som er det perfekte sted) og derfor burde have givet fra de 3 øverste slags fisk, så fik jeg Papagøjefisk istedet. Jeg har prøvet en gang tidligere, hvor den grønne ring landede på den grå ring, og der fik jeg de korrekte fisk.
     
  4. Natkat

    Natkat Forum-lærling

    Jeg synes det er enormt frustrerende, at det virker så tilfældigt om man får gode eller knap så gode fisk - uanset hvor "rigtigt" man rammer. Det er ikke fair. Burde belønningerne ikke være ens, når man rammer rigtigt? Hvad er ellers fidusen i opgaven? :oops:
     
  5. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Dette her event er et tilfældigheds event, ligesom den første fiske-event var det. Forskellen er bare at denne gang kan vi selv vælge hvilke gaver vi vil have, at BP ikke vil indformere os om det er et tilfældigheds eventet finder jeg virkelig meget forkert.
    Jeg vil sætte pris på, at vi bliver informeret om hvilken type event vi kaster os ud i fremtiden.

    Her skulle have været tilføjet at det er et tilfældigheds event.
     
    Natkat, blib-blob og tjocker synes godt om dette.
  6. zikkah

    zikkah Padavan

    Jeg bruger kun luksus flue og får kun 1 stk. fisk? Troede når man bruger luksus flue at det var 3 fisk.
     
  7. tjocker

    tjocker Forum general

    Luksus flue giver 3 fisk retur.. jeg har hvertfald fået 3 fisk de gange jeg har brugt den flue.
     
    zikkah synes godt om dette.
  8. plerik

    plerik Exceptional talent

    den opskrift er fra ungarn eventet i 2011 - 12 . hvis jeg husker rigtigt .
     
  9. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Hej zikkah.
    Jeg formoder, du ikke har været helt opmærksom på, hvad der bliver vist, når du har fanget 1 fisk.
    Først ser du dette layer:
    [​IMG]
    Dernæst kommer dette layer frem : Der viser du har fanget 3 fisk.
    [​IMG]
    Mvh. vandijk1955
     
    zikkah synes godt om dette.
  10. zikkah

    zikkah Padavan

    Tak for svar. :) Mener ikke jeg fik 3 men i dag får jeg 3 stk. ved brug af luksus flue. Måske er det mig der ikke har kikket godt nok efter og beklager ulejligheden:cry: Ha en god dag zikkah.
     
  11. plerik

    plerik Exceptional talent

    er der nogen der har fundet det perfekte punkt på fiske ringen ( der hvor den skal være for at få den største gevinst ? . )
     
  12. blib-blob

    blib-blob Junior ekspert

    Plerik, det burde være den tynde gråbrune ring som er det perfekte sted. Men om man kan regne med det...
     
  13. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Her er min erfaring, med at ramme, alle med alm flue.
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    Mvh. vandijk1955
     
    Greenmama62, blib-blob, plerik og 1 anden person synes godt om dette.
  14. Natkat

    Natkat Forum-lærling

    Hvor mange sværdfisk har I andre held med at få på krogen?
    Jeg fik 2 på, på eventets første dag. Siden da, har jeg - uanset fluetype - ikke fået én eneste på krogen.

    Jeg er virkelig skuffet over eventet. Selv med opgraderede stalde, powerfoder, supergødning, turbogødning og 2+ på markerne, og +30% EP, bliver det svært for mig at få fyldt den magiske ranke (uden at skulle bruge penge på eventet, hvilket jeg nægter at gøre). Øv! :(
     
  15. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Jeg har fået 18 stk, fordelt på alm - 8 stk, og premium - 10 stk
     
  16. tjocker

    tjocker Forum general

    Jeg har været mere heldig under dette event end sidste gang.. Jeg rammer stort set sværdfisk 1 gang når jeg fisker. Jeg bruger premium og luksusfluer(dvs får 2-3 sværdfisk ved hver fiskeri)... Ved ikke, hvor mange jeg har ramt men tror det er tæt på 10 efterhånden - måske lidt flere.
    Håber da du får ranken+items Natkat..
     
  17. -proxy-

    -proxy- Aktiv forfatter

    Jeg fik klassedrej her til aften. 11 premium fluer og 3 luksus fluer gav 372 point. Jeg fik sværdfisk 2 gange på hver flue, så ranken med item er i hus
     
    -natkat-, plerik og tjocker synes godt om dette.
  18. tjocker

    tjocker Forum general

    Jeg ramte ikke sværdfisk idag men fik nok mønter til de sidste gevinster, så nu er jeg færdig(butik er udsolgt for alle gevinster). Tak til BP for et godt event og det var en super ide´med mønter samt at man selv kunne vælge sine gevinster.. Hvis der kommer et fiskeevent nr 3 i fremtiden skal det være på denne måde, altså med mønter+ at man selv vælger sin gevinster.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  19. plerik

    plerik Exceptional talent

    ja . jeg tvivler da jeg har alle slags fisk selv om den lyste helt lysgrøn ? .
     
  20. plerik

    plerik Exceptional talent

    ja min ranke er også hjemme . men kun på grund af at jeg købte 150 fluer .
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.