ferie???

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af westlin, 17 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. westlin

    westlin Forumnoob

    jeg kunne se at i det store træ kunne bruge det der hedder ferie hvordan virker det ??? hvordan aktivere man ferie funktionen ????
     
  2. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Hej westlin.
    I visdommenstræ, skal du , som du selv har erfaret, indløse feriemodulet, det koster 35 stjerner.
    Derefter skal du ind i dine indstillinger i spillet, der finder du en knap, der hedder Feriemodul "Aktiver"
    Det gør at dit barometer, forbliver grøn i 4 uger fra aktiverings datoen.
    Dog skal du høste hvad du har plantet, da det bliver til ukrudt, med mindre du er premium bonde.
    Håber det kan bruges.
    Mvh. vandijk1955
     
  3. westlin

    westlin Forumnoob

    mange tak for dit svar jeg prøver. hvor finder du dette ??? jeg har været inde i indstillinger men der er to knapper der er grå, den ene er en stjerne og den anden er et billed af en der har en hat på hovedet. kan du vise med et foto eller lign. ???

    ps der er brugt 35 stjerner til dette.
     
    Sidst redigeret: 17 September 2014
  4. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Hej westlin.
    Du skal klikke på de 2 tandhjul i midten, derefter på tredie ikon i venstre kollonne fra oven forestiller et klaptræ og fastnøgle.
    Så skulle du gerne kunne se muligheden for at aktivere feriemodulet.
    Hvis du ikke kan se knappen, så log ud og ind igen.
    Mvh. vandijk1955
     
  5. westlin

    westlin Forumnoob

    takker, ja jeg skulle havet gået til Louis Nielsen, er fundet.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.