Fejlmeldinger

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af BenteAndreasen, 27 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Har siddet flere gange og tænkt, hvor melder jeg nu det her, f.eks.: Er det en fejl i tekst eller mig der har misforstået et eller andet, Hvorfor har jeg pludselig fået den dims er det en fejl, Hvor kommer alle de bonusser fra er det en fejl osv...
    Tænker derfor, om det er muligt at oprette en ny Kategori i sektionen Hjælp. Den kan hedde Fejlmeldinger og så kunne der laves et antal blivende tråde (5-10 stk. hvor man finder de oftest fejlmeldte emner), en tråd kan f.eks. hedde: Fejlmelding vedr. div. events (altså ikke en ny tråd til hver event, og heller ikke en hvor der lukkes efter eventet er slut), en anden kan hedde: Fejlmelding vedr. tekst på forum. osv... Der skal kun kunne åbnes tråde af adm. men indlæg kunne laves af alle... Tror det vil gøre det mere overskueligt og nemt at fejlmelde de forskellige ting vi støder på undervejs... Ofte er der ikke brug for screenshot, og en masse andet vi som brugere måske ikke helt kan overskue... I de få tilfælde hvor det kræver lidt mere info. kan dette så aftales i tråden med en adm... I de forskellige tråde er det så muligt at spørge om f.eks. andre har oplever samme fejl, om man evt. har misforstået noget eller om der er tale om en fejl... Mvh

trunte68 synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

tråd lukket da denne sektion er til ideer til spillet ikke forum.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.