fejl på høsthjælper funktioner i fuldmåneområdet

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af gotulle, 23 Oktober 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. gotulle

gotulle Forum-lærling

er jeg den eneste som har problem med at høste og vand i det ny område med høsthjælper

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Det går bra her. Prøve å oppdatere siden, eller logge ut og inn igjen.

3. gotulle

gotulle Forum-lærling

det gør jeg hele tiden i det område for at få til at virke

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Du er lige flyttet hertil da tekniske problemer hører hjemme her.

Problemet med grå knapper i høsthjælperen på fuldmåne området er meldt videre

benadk synes godt om dette.
  5. johnhan

johnhan Forum analytiker

Har også problemet, har det noget at gøre med at alting går langsomt? Det tager et par sekunder at skifte område, at høste, at give vand til marker og fodre/vand til staldene, alt med høsthjælperen.

benadk synes godt om dette.
  6. DjayTee

DjayTee Avanceret

Jeg har fundet ud af, at hvis jeg har såmaskinen fremme i et andet område, inden jeg går til fuldmåneområdet, så virker den glimrende. Hvis jeg derimod har en af de øvrige maskiner aktiv, når jeg skifter til fuldmåneområdet, ja så virker den ikke. Det er lidt bøvlet, men denne procedure virker, indtil teknikkerne får løst problemet.

Ovenstående blev vist lidt knudret formuleret, men jeg håber, at det kan bruges alligevel. ;)

7. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Ja, det har jeg også bemærket DjayTee ;)

Altså (som en nødløsning indtil problemet bliver løst):
    1. så til i fuldmåneområdet med høsthjælperen - og hvis den ikke vil vande ...
    2. skift til fx vildmarken - så og vand med høsthjælperen
    3. skift til fuldmåneområdet (så høsthjælperen følger med)
    4. vand nu dit fuldmåneområde

zikkah og DjayTee synes godt om denne.
  8. johnhan

johnhan Forum analytiker

Når jeg ikke kan vande på fuldmåne området lukker jeg bare høsthjælperen og åbner den igen.

DrGreenthumb synes godt om dette.
  9. DjayTee

DjayTee Avanceret

Ja, Fr-jensen, din forklaring var noget (Læs: Meget) mere anvendelig end mit knudrede forsøg. Jeg takker. ;)

10. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg skal osse bare lukke den ned, og så åbne starte den op igen... så virker det fint :)

zikkah synes godt om dette.
  11. zikkah

zikkah Afhængig

Hjælper også når jeg er på fuldmåneområdet at lukke høsthjælperen ned :) men har jeg høsthjælperen fremme på et af de andre områder er den ikke aktiv når jeg kommer til fuldmåneområdet.
    Hilsen zikkah id 36848644

12. zikkah

zikkah Afhængig

Jeg kan heller ikke få bjælken til hø i spille feltet frem med min items på fuldmåneområdet. :cry: F.eks Drakulatræ og krageæg.
    Kan godt få dem frem på agerjorden og plant dem .

zikkah id 36848644

13. MOD-Ara

Hej i tråden....

Zikkah:

Items og kæledyr ikke kan placeres på Fuldmåne området - læs evt FAQ for Fuldmåne så derfor er det ikke en fejl

Andre forumbrugere:

problemerne med Høsthjælper funktionerne på Fuldmåne området er meldt videre Fredag 23/10 og det er derfor ikke nødvendigt med yderligere indlæg om problemet. 8)

14. zikkah

zikkah Afhængig

Tak.:) Troede fejlagtigt at items osv fra Jacks shop kunne sætte der , men en af mine naboer har efter dette indlæg skrevet til mig :)

15. vesterlund69

vesterlund69 Forumnoob

hver gang jeg bruger høst på fuldmånemarken skal jeg lokke ud fra høst og ind igen for at vande ? ? nogle som har samme problem eller skal man bare det

16. plerik

plerik Exceptional talent

ja .

17. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Ja det er vi flere der har. Det er meldt videre :)
    Og nej, det skal man ikke normalt. Men du kan jo hurtigt lige lukke og åbne din maskine ;)

18. MOD-Ara

Hej

Dit indlæg er flyttet hertil da fejlmeldinger ikke hører hjemme i spørge/feedback tråde - da emnet allerede er berørt i denne tråd vil jeg anbefale du læser den.....

Inden man opretter en tråd er det en god ide at tjekke om der allerede findes en tråd om samme emne - brug evt forum søgefunktionen ;)