Feedback Feedbacktråd for Den store formørkelse

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 5 September 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej farmer

Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Den store formørkelse

Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

Farmerama Teamet

2. zivasthedog

zivasthedog Forum-lærling

Ih hvor er det et skønt event. Der er spænding mange dage fremover:D

Tuppehøne synes godt om dette.
  3. tika

tika Forum prof

dejligt event og sjov måde at gøre det på med event over flere dage :D

Tuppehøne synes godt om dette.
  4. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

jeg fik ikke lavet den første opgave da jeg var indlagt på hospitalet har det nogen betydning

5. johnhan

johnhan Forum analytiker

Det betyder "bare" du ikke kan få den sidste og bedste opgradering til solmaskinen.

6. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

det er der jo ikke noget at gøre ved

7. hveps

hveps Avanceret

Jeg kan rigtigt godt lide dette event. Det kører i mange dage og der skal indleveres både eventplanter, drop og ting fra laden. Man starter på en frisk hver dag , jeg når ikke det hele men satser på så mage opgraderinger som jeg kan nå.Jeg synes præmierne er rigtig gode :D Hveps: Id: 11050462

8. prettypets

prettypets Forumnoob

Godt event, som sådan, men rigtig træls at man ikke kan være med, hvis ikke man har låst hele abetemplet op.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.