Feedback tråd Producerens Nyhedsbrev.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Shaman, 5 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej Farmere,

    som i måske har læst, er der kommet ny Producer (Varun) på Farmerama-spillet hos BP.

    Varun har skrevet et nyhedsbrev den anden dag, og vi vil gerne kunne videregive jeres feedback på dette hans første.

    Har du ikke læst nyhedsbrevet endnu finder du det HER.

    Deadline for feedback er Mandag d. 8/9 kl 22.00 hvorefter vi samler jeres kommentarer og sender afsted.

    Farmerama Teamet​
     
  2. zaritza

    zaritza Junior ekspert

    Jeg synes det er rigtig rart med et nyhedsbrev. Og at det så vil komme ud hver måned er endnu bedre så vi kan følge med i hvad der skal ske sådan hen ad vejen.
    Bliver spændende med det nye koralrev når det engang ude i fremtiden kommer op og køre. Glæder mig allerede.

    Og til sidst vil jeg da lige sige tillykke til pindgris/Varun med det nye job :D
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej zaritza

    Tusind tak for at du giver dig tid til at komme med feedback, det hjælper os når vi skal fortælle hvordan nyhedsbrevet er modtaget.

    For lige at rydde en lille misforståelse af vejen.......pindgris og varun er ikke samme person. pindgris er teamleder for det dansk/norske team og har postet nyhedsbrevet, varun er den nye producer i Hamburg:)

    fortsat god dag
     
  4. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Han (produceren) virker som meget bedre end den forrige. Så det er godt. Imidlertid må han jo bevise, om han er det, og om han holder halvdelen af det, han lover (og kommer til at love fremover).

    Men han siger nogle gode ting, og giver indtryk af at have en realistisk tilgang til spillet og dets community. Det er noget af det vigtigste, synes jeg.

    Jeg synes i øvrigt ikke, at udviklerne skal være bange for at skrotte en spilfunktion eller ide (som måske tidligere har været lovet), hvis det viser sig at den fungerer dårligt i praksis. Jeg er dog klar over, at det ikke altid er så lige til.

    God vind til Varun. Han lyder fornuftig.
     
  5. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Jeg vil da også benytte lejligheden til at byde Varun velkommen.

    Nyhedsbrevet, indeholder nogle spændende elementer, og ser frem til en månedlig udgivelse.

    Koralrevet, ser også ud til at blive interessant og udfordrende.
    Ser frem til at det bli'r implementeret i spillet.

    Mvh. vandijk1955
     
  6. zaritza

    zaritza Junior ekspert

    Synes nok det ikke helt hang sammen med at navn og den tid jeg har set pindgris her. Men uanset hvad vil jeg nu stadig ønske Varun tillylle med jobbet. Bliver helt sikkert spændende for ham og os med ny udvikling af spillet
     
  7. Narhatt

    Narhatt Aktiv forfatter

    Velkommen til Varun :)
    Det lyder sørme godt, at der skal til at komme nyhedsbrev en gang om måneden.
    Korelrevet til øen, det det ser jeg frem til, det er altid rart med lidt nyt, når man er oppe i levels og stort set alle opgaver i markedshallen er løst.
     
  8. tjocker

    tjocker Forum general

    Velkommen til Varun:)som producer på farmerama spillet hos BP.
    Lyder som en super god idé med et nyhedsbrev hver måned så vi kan følge med i de ting som sker i Tyskland hos BP.
    Det nye koralrev ser rigtig spændende ud og bliver sjovt at få ind i spillet engang i fremtiden.
    Synes det er fint at sætte en funktion på pause hvis ikke den virker.
    Er spændt på næste nyhedsbrev.
     
  9. smiley006

    smiley006 Aktiv forfatter

    Også velkommen til Varun fra mig.

    Det glæder mig at der vil kommet nyhedsbrev hver måned, da der tidligere ikke har været så meget information. Det synes jeg vil være super, at blive orienteret hver måned.

    Også dejligt at der bliver tænkt på, hvad vi kan bruge alle vores mange stjerner til.

    Skønt at der er udsigt til noget mere plads i spillet og spændende med det nye koralrev.

    Jeg glæder mig til næste nyhedsbrev og gætter på at de vil komme i starten af hver måned :)
     
    queen64 synes godt om dette.
  10. queen64

    queen64 Junior ekspert

     
  11. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Kunne ikke ha' sagt det bedre selv.
    Mere plads, brug af stjerner, væk med det som ikke fungere, ind med det nye koralrev, niveauforskelle i eventopgaver og mere info. Kan man forlange ret meget mere?
    Velkommen til Varun :)
     
  12. meba091

    meba091 Forum prof

    Velkommen til Varun:)

    Jeg synes det er rigtigt dejligt med et månedligt nyhedsbrev og jeg kan slet ikke vente til det nye koralrev ankommer:D og glæder mig til at høre mere om det og alle de andre ting, som der arbejdes på. Synes der er meget spændende på tapetet.

    Bakker op om at ting droppes når de alligevel ikke fungerer.
     
  13. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Dejligt med en månedlig information i form af et nyhedsbrev. ;)
    Fint at vi kan se hvad der arbejdes med i spillet, så velkommen til Varun og det nye tiltag. Dermed mener jeg, at der tidligere var lidt langt mellem nyhedsbrevene.
    -.-
    Selvfølgelig kan der ikke være lige meget stof hver måned, men er der ikke stof til en hel side, så bare et par linjer, så medlemmerne kan se at vi ikke er glemt.
    De nye tiltag lyder spændende. :music:
     
  14. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Hejsa og velkommen til Varun....

    Syns det er superfedt med en CM der endda er til at få fat på, på det engelske forum ;)... Glæder mig til det månedlige Nyhedsbrev, og fint i kan se så langt, og indrømme at der er funktioner der bare aldrig skulle have været sat i spillet, og at i nu derfor vælger at sætte det helt påstand-by.... og glæder mig meget til at se hvad der kommer til de gamle spillere :p
     
  15. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Tak for jeres feedback. Det er dejligt når I vil hjælpe os....

    Dr,Greenthumb - Varun er producer ikke CM (community manager) :)
     
  16. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Jeg kom til at skrive vores nye producer var en community manager.... det er jeg virkelig flov over... kunne jeg få den søde flotte Ara ;) til at smide en tilføjelse i mit indlæg?

    Kære Producer Varun :)
    Undskyld for min lille mix up med titlerne, håber du vil tilgive...
    Greeny

    Tråden kan lukkes efter besvarelse fra MOD´s.... :) tak.
     
  17. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Dr,Greenthumb

    Ingen skade sket....vi samler jeres feedback, oversætter og sender. Så din lille misforståelse skal du ikke tænke mere på - det var mere for at rette misforståelsen jeg kommenterede det ;)

    Flytter dig lige over i feedback tråden for overskulighedens skyld...
     
  18. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

  19. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Endnu et nyhedsbrev er udkommet.

    Evt. feedback fra jer vil blive sendt videre de næste dage, så skriv endelig her i tråden....​
     
  20. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Endnu en god bonuskode. Den sidste var også rundhåndet, så vidt jeg husker.

    Spillet virker revitaliseret, og jeg har oplevet en stigende motivation for at bruge tid på det.

    Stor ros til Varun, som lader til at indfri nogle af de løfter, han lagde ud med i første nyhedsbrev. Det er bare at fortsætte stilen.
     
    loba10, meba091 og -natkat- synes godt om dette.