Feedback for Ulven som nabo Quest

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 27 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Har I feedback på den nye opgave i markedshallen så kom gerne med den her.

    Vi samler sammen og sender videre

    Farmerama teamet​
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Hei.
    Bra! Jeg liker, som jeg har nevnt i tidligere feedback, at det er mulig å tjene BahamaramaEP på noen av oppgavene. I tillegg synes jeg det er bra at disse dyrestallene(katt, rev, hamster, osv) nå kan brukes til noe. Har jo brukt låvegull for å kjøpe hemmelig stall for å få tak i dem, og da er det jo fint at de gjør nytte for seg. Så nå kan jeg hente dem frem fra låven og starte formeringen av dem :) .
    Vennlig hilsen Tuppehøne.
     
    bondeknold70 synes godt om dette.
  3. hveps

    hveps Avanceret

    Jeg synes også at det rigtig godt at det veksler mellem EP for gården og øen. Som Tuppehøne siger kan man indlevere nogle dyr som (så vidt jeg ved) ikke er brugt i andre opgaver. Denne nye opgave er bare et af mange super tiltag som er sket i spillet for nylig :D
     
    Tuppehøne og bondeknold70 synes godt om denne.
  4. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Dejligt med en opgave hvor man kan komme af med en masse dyr som bare fylder op i lagerbeholdningen.
    Da vi er så mange spillere efterhånden må indleveringerne godt være meget større.
     
  5. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    jeg synes bestemt ikke at afleveringerne skal være større, da jeg allerede nu mangler nogen af dem.
    Men det er helt sikkert et godt tiltag
     
    loba10 synes godt om dette.
  6. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Fint med en opgave, hvor der specielt fokuseres på de mere sjældne dyr - og gode præmier.
    ... men ofeia, jeg forstår ikke hvad du mener med at fordi vi er mange spillere, skal indleveringerne være meget større?
    Nogle af dyrene er jo stadig en mangelvare hos mange, og ulven er jo først lige blevet introduceret.
     
    loba10 synes godt om dette.
  7. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg mener bare at priserne daler så hurtigt ,fordi der er så mange varer på markedet. De ting man ikke selv har kan man jo købe sig til.
     
  8. mubbi59

    mubbi59 Junior ekspert

    ja der tar du fejl det ikke alle ting du kan købe hvis du ikke selv har dem , jeg mangler da et træ på bahama men jeg skal bruge gyldne bananer for at få det og hvis du kun er i levet 6 kan du da heller ikke bare lige købe alt hvad du mangler for at løse opgaverne i markedshallen
     
    -natkat- synes godt om dette.