Feedback for Suppevenner Quest

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af ofeia, 9 November 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Den nye opgave i byen.
    Jeg må godt nok sige, at jeg er overrasket over, hvor store belønninger der er i den :)
    Har lige været ude og hente alt til den, så jeg er klar 8)
     
  2. hveps

    hveps Avanceret

    Jeg har også lige opdaget den- det er et rigtigt godt tiltag- gode præmier - super :)
     
  3. deepchord

    deepchord Junior ekspert

    Det allerbedste er at spillere i højt level får noget at bruge deres beholdninger (herunder også skillinger) på, mod at få klækkelige belønninger i form af især ø EP og de nyeste pink stalde. Alt imens at det vil drive markedspriserne op for en række af produkter, som jeg syntes var blevet kritisk billige (i nogle tilfælde nærmest meningsløse at producere - så der er også positive effekter for spillere på lavere level).

    Smart måde at tage flere hensyn på gennem at øge markedets efterspørgsel. Mere af det fremover, tak.

    Hvis en quest som denne har Varuns fingeraftryk, så fortjener han tomlen op. Det samme gælder for den igangværende tegneserie event.
     
  4. bondeknold70

    bondeknold70 Padavan

    Det er godt at se at vi er kommet i gode hænder, og dejligt at se spillet stille og roligt lives op igen!
    Beløningerne er lige i øjet, dog kan man relativt nemt skyde genvej til hovedpræmien hvis man kun løser sølv-niveau i de første 6.

    forsæt det gode arbejde, og glædelig onsdag eftermiddag.
     
    deepchord synes godt om dette.