Farvel

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af tjocker, 10 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tjocker

tjocker Forum general

Hej alle.
    Jeg stoppede i sin tid med hjælp på forum og det var mange folk kede af. I samme omgang overvejede jeg et 100 % stop fra farmerama og den beslutning holdte jeg fast i.
    Siden starten af 2016 har jeg ikke været en del af dette spil da jeg økonomisk ikke kan være med mere og gider ikke høste små/store marker, træer, stalde og items i hånden.
    Som naboer har set er mit aktivitetsbarometer gået fra grøn til rød og derfor mister folk mig snart som nabo. Det er ok hvis folk sletter mig da jeg ikke vender tilbage i øjeblikket. Om jeg i fremtiden vender tilbage ved jeg ikke.
    Vil sige tak for mange gode timer i dette spil og det har været en fornøjelse at møde så mange flinke mennesker.
    Mvh tjocker.

2. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Hej tjocker
    Jeg har været glad for at have dig som nabo. Du har hjulpet mange herinde på Forum. Jeg har stor respekt for din beslutning, og jeg vil ønske dig al mulig held og lykke fremover.

tjocker synes godt om dette.
  3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hej tjocker.
    Jeg er selv ved at lukke ned for det her spil, så...........
    Go´vind til dig og vi tales bare lige pludselig ved en dag.

4. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Hej tjocker
    Jeg har været så heldig at have dig som nabo - og du er blevet mig en god ven.
    Derfor er det da lidt vemodigt at vinke farvel til dig herinde.
    Men jeg forstår og respekterer selvfølgelig din beslutning om at stoppe.
    Nu hvor foråret pibler frem, drosler jeg også selv lidt ned herinde.
    Der bliver ikke brugt så meget tid og energi på spillet for mig, som i vinterhalvåret.
    Men indtil videre er jeg her da stadig, og hvis du engang skulle beslutte dig for at genoptage spillet, så vil jeg da gerne byde dig velkommen som nabo igen.
    Tak for det vi indtil nu har haft sammen.
    Knus og gode tanker til dig.

5. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Ja du ønskes også al godt fremover herfra....

Det er dog lidt vedmodigt at sige farvel til en nabo der har været med så længe...
    Du vil blive savnet.
    Kommer du fordi farmen en dag, så ansøg mig endelig igen :)

6. kehlet

kehlet Forum hertug

Hej tjocker
    Vi har været naboer meget længe og det har været rigtig hyggeligt, du har altid været meget hjælpsom både på FORUM og vores små uglerier. Nogen stopper og nogen kommer tilbage. Hvis du vender tilbage så send lige en ugle.
    God vind hilsen kehlet

7. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Hei. Fint å være naboen din. Hvis du kommer tilbake, så vil jeg gjerne ha deg som nabo igjen. Lykke til med nye hobbyer. Med vennlig hilsen Tuppehøne.

8. lissyjensen

lissyjensen Junior ekspert

Trist du stopper, du var til stor hjælp herinde, rigtig god sommer

9. benadk

benadk Kommende forfatter