farvel

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af mubbi59, 6 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. mubbi59

mubbi59 Junior ekspert

jeg har efter meget stor overvejelse bestemt mig for at stoppe med spillet , jeg syndes ikke jeg kan fastholde interesse for det mere og jeg har i lang tid bare spillet af en slags pligt og det syndes jeg ikke jeg vil et spil skal jo være sjovt så derfor holder jeg nu og jeg vil sige en stor tak for samvær og tak for spillet til alle herinde jeg har haft kontakt med og i må alle forsat have det rigtig hygge hygge herinde tak for spillet hej med jer alle sammen farvel

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Farvel, mubbi59. Håper du finner en ny hobby, som gir deg glede og energi :D. Vennlig hilsen Tuppehøne.

3. NattensDatter

NattensDatter Aktiv forfatter

Jeg sier som jeg pleier... God tur videre, Mubbi59 :)

4. tjocker

tjocker Forum general

Farvel mubbi59, det er altid trist at tag afsked med en bruger men respekter også dit valg og forstår dig godt. Håber du finder en ny hobby som kan give dig ligeså meget glæde i hverdagen som Farmerama har gjort. Du vil blive savnet.