Farmhjulet Ide

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af vandijk1955, 10 Marts 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Nu har jeg efterhånden brugt, en formue på party billetter,
    og er lidt trist over, der ikke er gevinster, der vedrører øen..
    Kunne stalde og træer ikke blive en del af de gevinster, der kan vindes.. ?
    Mvh. vandijk1955

benadk og kehlet synes godt om denne.
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg kan godt følge dig, men der er mange der ikke har øen endnu eller slet ikke vil have den, så jeg tror ikke det vil komme til at ske, med mindre de laver det så der tages hensyn til det..

3. plerik

plerik Exceptional talent

ja fordi de er lav level kan man vel kalde det . når man kommer længere op i spillet kan du ikke løse opgaver i markedes hallen hvis du ikke har øen . og hvis jeg husker rigtigt . så er du over level 90 ? .

4. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg kan godt følge dit forslag vandijk.

Til kommentarerne fra ofeia og plerik:
    Så vidt jeg husker, har det da tidligere været sådan, at man i lykkehjulet vandt gevinster efter hvilket level man var.
    Dvs at man fx ikke vandt en orange æselstald på level 15.
    Er det ikke stadig sådan?
    Så kunne det vel også laves sådan, at man kun vandt noget til øen, når man havde adgang til den.

benadk og DjayTee synes godt om denne.
  5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg er på level 97 lige nu.
    Jeg kan da ikke huske så langt tilbage.
    Det skal jeg ikke kunne sige noget om, jeg kan virkelig ikke huske hvordan lykkehjulet er sat op.

6. DjayTee

DjayTee Avanceret

Jeg mener, at Fr-jensen har ret. Man kan kun vinde præmier, som man rent faktisk kan anvende.

7. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Og man kan da vinde TEP, så hvorfor ikke andet fra trope Øen... Det giver ikke rigtig mening...