Farmerhjulet - hvad har jeg vundet?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af queen64, 10 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Hva´Søren har jeg mon vundet?o_O
    Tillykke du har vundet hovedpræmien og fest fyrværkeri. Jubihhh... men jeg aner ikke hvad jeg har vundet... drejede på Partyspin ca. kl. 15.44. Da jeg kiggede i loggen var det sidst registrerede brædder og andet værktøj og måske Bahamarama EP, men det var reistreret kl. 15.34:eek:
    Så opdaterede jeg og kiggede igen i loggen og i inventaret til pyntehaven, og jeg kan stadig ikke finde ud af hvad jeg mon har vundet. Tror nok at der stod en blomst øverst på præmielisten før jeg drejede, men hvis det er den jeg har vundet, hvor finder jeg den så henne? Og hvis det er den kunne jeg så få et link, så jeg kan finde ud af hvad den kan ?o_O

    Venlig hilsen
    queen64
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Dit indlæg er flyttet hertil da emneskift ikke er tilladt

    Hvad du har vundet i Farmerhjulet kan ses ved tryk på den grønne knap "vundne præmier" som også beskrevet i FAQ for Farmerhjulet :)
     
  3. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Tak og undskyld, jeg troede at mit indlæg handlede om Party-spins
     
  4. queen64

    queen64 Junior ekspert

    Åhhh.... jeg fandt ud af det under den grønne knap.... en hovedgevinst på 4.500 Bahamarama EP xD
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.